Varmasti moni törmännyt jo tähän mielenkiintoiseen ja mielestäni hyvin kirjoitettuun artikkeliin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä muilta aiheeseen liittyen:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009162726.html
Ensireaktio oli että täytyy kyllä ihmetellä miten voi löytyä tommoista roskasakkia jotka ottaa kondomin pois salaa ja kuvittelee sen olevan ok, kullit pois tommosilta. Toivon että täällä olevat palveluntarjoajat eivät ole kohdanneet tällaisia asiakkaita.
Toinen mielenkiintoinen kohta artikkelissa oli maininta keskustelualustoista:
En ole itse ollut täällä kovinkaan pitkään, niin en ole varma mihin keskustelualustaan tähän viitataan. Mitä nyt itse aktiivisesti tätä foorumia selaillut niin mielestäni täällä on ollut "suhtkot asiallinen" linja, tietty kaikkia aiheita en ole lukenut joten saitin "veteraanit" varmaan tietävät paremmin ja olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä tästä.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009162726.html
Ensireaktio oli että täytyy kyllä ihmetellä miten voi löytyä tommoista roskasakkia jotka ottaa kondomin pois salaa ja kuvittelee sen olevan ok, kullit pois tommosilta. Toivon että täällä olevat palveluntarjoajat eivät ole kohdanneet tällaisia asiakkaita.
Toinen mielenkiintoinen kohta artikkelissa oli maininta keskustelualustoista:
Lainaus
Myöhemmin hänelle selvisi, että netissä on useita anonyymeja keskustelualustoja, joissa keskustellaan palveluntarjoajista hyvin yksityiskohtaiseen tyyliin.
– Menin kerran mielenkiinnosta selaamaan keskusteluja, mutta lopetin selailun lyhyeen. Tapa, jolla palveluntarjoajista ja ylipäätään naisista siellä puhutaan, oli paikoin epätodellisen järkyttävä.
Keskusteluissa annetaan vinkkejä esimerkiksi siihen liittyen, keitä palveluntarjoajia kannattaa välttää, jos ei halua tavata ”lihavia ja tyhmiä lehmiä”. Painon lisäksi keskustellaan yksityiskohtaisesti esimerkiksi palveluntarjoajien alapään ulkonäöstä.
– Ällöttää ajatella, että näillä keskustelualustoilla on varmasti edelleen olemassa keskusteluja, joissa keskustellaan tarkasti minusta ja vartalostani. Vartalosta, joka on keskustelujen sävyn perusteella vain objekti halujen tyydyttämistä varten.
En ole itse ollut täällä kovinkaan pitkään, niin en ole varma mihin keskustelualustaan tähän viitataan. Mitä nyt itse aktiivisesti tätä foorumia selaillut niin mielestäni täällä on ollut "suhtkot asiallinen" linja, tietty kaikkia aiheita en ole lukenut joten saitin "veteraanit" varmaan tietävät paremmin ja olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä tästä.