Helvetin huora kun ei vastaa , tarve olis ankara .
Uutiset:
Helvetin huora kun ei vastaa , tarve olis ankara .Nää on just näitä, vittu kun eivät tajua
Helvetin huora kun ei vastaa , tarve olis ankara .Entä jos hän oli kiireinen?
Helvetin huora kun ei vastaa , tarve olis ankara .
Yhtälailla ärsyttää kun asiakkaat jättää vastaamatta tai ghostaavat kokonaan 😂 noh mut onneks on sit niitä asiakkaita jotka oikeesti haluaa tulla mun luokse ja viestivät asiallisesti ❤️
Yhtälailla ärsyttää kun asiakkaat jättää vastaamatta tai ghostaavat kokonaan 😂 noh mut onneks on sit niitä asiakkaita jotka oikeesti haluaa tulla mun luokse ja viestivät asiallisesti ❤️
Olen käsittänyt viestittelyn sillä tavalla, että jos potentiaalinen asiakas jättää tapaamisneuvottelut kesken vastaamatta, se tarkoittaa sitä, ettei hän ole enempää kiinnostunut.
Toki kohteliasta olisi laittaa viesti vaikkapa:"kiitos mutta tällä kertaa ei kiitos."
Vuosien mittaan tajunnut tuon vastaamattomuuden.
Nykyisin ei ole enää syytä ihmetellä eikä varsinkaan loukkaantua. Asiakas yksinkertaisesti ei halua jatkaa sessioneuvotteluja sen pidemmälle. Yksinkertaisesti noin.
Mitä taas tulee palveluntarjoajan vastaamattomuuteen. Oma moraali ei yksinkertaisesti anna myöten sitä, että jätän vastaamatta. Ellei viesti ole mennyt totaalisesti ohi jonnekin meiliboxin uumeniin bittiavaruuteen.