Lähiaikoina olen huomannut, että enemmän ja enemmän seksityöntekijötä on alkanut esiintymään julkisuudessa omalla naamallaan, antamalla haastatteluja ja ottamalla kantaa alan vääryyksiin/ihmisten asenteeseen sitä kohtaan sosiaalisessa mediassa. Minkälaisia ajatuksia tämä teissä herättää, tullaanko tämän avulla pääsemään esim. tabu-statuksesta eroon vai polkeeko yhteiskunta tällaiset asioista puhujat vaan entistä pahemmin maanrakoon?
Seksin ostajan näkökulmasta olen ainakin itse ilahtunut siitä, että jos tällainen yleistyy vielä enemmänkin niin myös kasvojen osalta tietää mitä ostaa. Ei koskaan tietenkään ole vastaan tullut tilannetta että naama olisi ollut epämiellyttävä ja olisin sen takia kääntynyt ovelta, mutta kyllähän sitä ilman kasvokuvia tulee tehtyä vääränlaisia päätelmiä aina tavatessaan jonkun jota ennen ei ole tavannut.
Seksin ostajan näkökulmasta olen ainakin itse ilahtunut siitä, että jos tällainen yleistyy vielä enemmänkin niin myös kasvojen osalta tietää mitä ostaa. Ei koskaan tietenkään ole vastaan tullut tilannetta että naama olisi ollut epämiellyttävä ja olisin sen takia kääntynyt ovelta, mutta kyllähän sitä ilman kasvokuvia tulee tehtyä vääränlaisia päätelmiä aina tavatessaan jonkun jota ennen ei ole tavannut.