Pekosen kirjoitus pitäisi laittaa seksifantasiat osioon kun on noin kuvitteellinen ja mielikuvitukseton tarina. Siinä ei ole totuuden kanssa mitään yhteistä. Älä viitsi näitä kuvitteellisia tarinoita enää tähän juttuun lisätä.
Uutiset:
auton sisäkameran ääni ja kuvanauha myös
^ tuollainen asenne ja suhtautuminen rikokseen, jonka uhrina on päihderiippuvainen nuori tyttö -> 🤮Uhristatusta siis nostaa, jos on:
Pekosen kirjoitus pitäisi laittaa seksifantasiat osioon kun on noin kuvitteellinen ja mielikuvitukseton tarina. Siinä ei ole totuuden kanssa mitään yhteistä. Älä viitsi näitä kuvitteellisia tarinoita enää tähän juttuun lisätä.
Keväällä sattui että kaverini sopi tapaamisen hänen kanssaan ja kun pääsi autoon olisi heti pitänyt maksaa. Kaverini sanonut että otetaan rahat matkalta automaatista niin lähtenyt saman tien ja oli ollut aineissa. Tehtiin sitten uusi diili ja saatiin tyttö kyytiin auto liikkeelle niin ovet meni lukkoon ja pyysi heti rahaa kahden tunnin tapaamisesta 400€. Sanoin että otetaan rahat matkalla automaatista niin yritti ulos liikkuvasta autosta mutta ei päässyt. Kaveri istui takapenkillä niin saatiin tyttö rauhoittumaan. Huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön automaatille asti jossa pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi. Lähti juosten karkuun ja pelotteli poliiseilla. En tiedä minne meni mutta katosi. Kaikki viestit on tallella ja auton sisäkameran ääni ja kuvanauha myös jos olisi jotain tullut mutta eipä ole mitään kuulunut. Tälläinen kokemus en tiedä onko sama henkilö mutta samat kujeet.
^Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.
Jos luit ketjun alusta, huomasit, että tämä pitkä keskustelu lähti liikkeelle nimenomaan siitä, kun yksi autossa läsnäollut itse kirjoitti itse melko tarkan selostuksen siitä, mitä autossa tapahtui ja mitä hän itse teki. Ja sitten hän vielä täydensi ja tarkensi sitä. Eihän tässä langassa ole sitä spekuloitu mitä siellä tapahtui tai tapahtuiko jotain vai ei vaan käyty keskustelua siitä, että oliko se, mitä hän itse kertoi tehneensä, laillista ja moraalisesti oikein. Ja oikeuttaako se, että toinen on aineista riippuvainen ja että hänen oletettiin suunnittelevan huijaamista noinkin pitkään kestäneeseen vapaudenriistoon.
Ei tässä ole huhuista kyse kun asianosainen itse kertoi mitä hän teki.
En herroja arvostele, mutta on aika moraalitonta yleisesti ottaen käyttää hyväkseen toisen addiktiota...nMites seksiaddiktiota?
Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.
Ei hän mielestäni missään kohtaan kertonut, että olisi estänyt tyttöä poistumasta autosta. Korjaa jos olen väärässä lainaamalla kohta jossa kerrotaan estetyn.
Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."
Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.
Ei taida sitä pyydettyä lainausta tulla sinultakaan.
Aijaa? "Yritti ulos liikkuvasta autosta...huusi ja riehui koko matkan Tampereelta Hämeenkyrön pankkiautomaatille asti kunnes pääsi ulos autosta kun auto pysähtyi."
Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.Kyllä sinä olet vahva vastaehdokas suu vaahdossa keuhkoamisinesi ja mielikuvitustarinoinesi.
Teet olettamuksia vaillinaisten tietojen pohjalta.
Onnittelut Jurza, saitin vuoden 2023 idiootti-tittelistä. Aika saavutus kun ollaan vasta tammikuun alkupuolella.
Mutku sana "estetty" puuttuu.
"Raiskailin tyttöä joka yritti karkuun lukitusta huoneesta ja niputin sen sitten jolloin oli hetken liikkumatta. Pääsi sitten karkuun, mutta en missään vaiheessa estänyt häntä lähtemästä"
Teet olettamuksia vaillinaisten tietojen pohjalta.
Mutku sana "estetty" puuttuu.
"Raiskailin tyttöä joka yritti karkuun lukitusta huoneesta ja niputin sen sitten jolloin oli hetken liikkumatta. Pääsi sitten karkuun, mutta en missään vaiheessa estänyt häntä lähtemästä"
"Assumption is the mother of all fuck ups".
Kannattaa varmaa kysyä kollikissiiltä miten asia oikeasti meni, sen sijaan että kiukuttelette minulle.
Aikaset miehet ja pillitätte ja kiukuttelette kuin pikkupojat.
Kannattaa varmaa kysyä kollikissiiltä miten asia oikeasti meni, sen sijaan että kiukuttelette minulle.
Aikaset miehet ja pillitätte ja kiukuttelette kuin pikkupojat.
No voi ny vittu sinun kanssa. Se kirjoitti jo miten se meni😂😂😂
Pikkupojat ne vaan jatkaa kiukutteluaan.