Tulipa käytyä, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Puhelimella vaikea saada kiinni, jouduin soittamaan monta kertaa. Kielitaito piisaa ajan sopimiseen ja siihen se sitten jääkin. Tekstarilla tuli kuitenkin hyvät ohjeet paikan löytämiseksi. Paikan päällä lähes tulkoon pelokkaan oloinen, liikkeet kuin hidastetusta filmistä. Mitään monimutkaista jutustelua turha yrittää kun ei joko ymmärrä tai inisee ja önisee jotain ihan omiaan. Kivat tissit mutta tietysti kasvoiltaan vanhempi paikan päällä. Toista kierrosta ei edes saatu aikaiseksi kun katoilee omia aikojaan kämpässä milloin minnekin epämääräisen öninän säestämänä.
Tulipahan tämäkin sitten koettua, että oikeasti vitutti jo loppusuihkussa ja kotiin marssiessa ja vilkuilin itse kelloa jo aktin aikana takaapäin nakutellessa. Ihan kiva, mutta ihan sama ja olisin mieluummin maksanut 50€ lisää tunnista kotimaisen palveluntarjoajan kanssa. Ehkä joku Romeo saa hänestä enemmän irti, mutta itse menen nussimaan, suutelua en harrasta ja skippaan pillun nuolennat ekalla käynnillä.
Joku voi tykätä, mutta omalle kohdalle ihan hengetön ja mitäänsanomaton kokemus. Itse en aio jatkossa mennä edes puolen tunnin nylkytykselle. Kemiat sitä ja kemiat tätä, omalla kohdalla ei jatkoon, muut kokeilkoon onneaan. En tiedä johtuuko omasta ulkoisesta habituksesta vai mistä, mutta tuntuu että nämä tsekit ja slovakit pelkää mua. Ehkä tuossa tuli kritisoitua vähän liikaakin, mutta mua nyt vaan vituttaa kun oli omalle kohdalle niin turha 200€ kuin olla ja voi.