Pilvikin taas saanut munakellonsa viritettyä vaikka ilmoitteli koko syksyn että enään tavattavissa hetken ennen kun jää tauolle,no kestihän se tauko näköjään muutaman päivän
Uutiset:
Pilvikin taas saanut munakellonsa viritettyä vaikka ilmoitteli koko syksyn että enään tavattavissa hetken ennen kun jää tauolle,no kestihän se tauko näköjään muutaman päivän
Jännä kun en itse tiedä moisesta, että olisin missään vaiheessa ilmoittanut jääväni tauolle Mutta se on tietysti kiva, että mainostat tekemisiäni vaikkakin omalla mielikuvituksellasi höystettynä
Niin vakipaikassa olin tavattavissa enää lokakuun puoliväliin, mutta tauolle jäämisestä en ole missään puhunut.
Niin vakipaikassa olin tavattavissa enää lokakuun puoliväliin, mutta tauolle jäämisestä en ole missään puhunut.
Voi paska,olis ollu sijainnin kannalta minulle täydellinen käydä jatkossakin.
Tuohan on perinteinen mainoskikka.
Tuohan on perinteinen mainoskikka.
"Olen tavatt. Tampereen kupeessa enää ke-to 28-29.9
ke-to 5-6.10, ma-ti 10-11.10 ja ke-to 19-20.10"
Sopivasti unohtuu mainita että on jatkossakin tavattavissa Tampereella mutta ei samassa paikassa.
Kannattaa ottaa huomioon, että tietyissä paikoissa ilmoituksessa ei voi runoilla ihan kaikkea.
Tuossakaan ei ole mainintaa, että olisin jäämässä tauolle tai lopettamassa. Vaan, että en enää tuon jälkeen ole tavattavissa siellä missä yleensä olen ollut. Ne jotka minua tapaavat osaavat kysyä tilanteesta, eikä tehdä omia olettamuksia.
Mutta kivahan se on vängätä vänkäämisen ilosta