Kävin hänen luonaan aamulla ja kyllä oli paras kokemus mitä on ollut (ehkä koskaan)
Aivan huippu nainen!
Aivan huippu nainen!
Uutiset:
Tulipa poikettua nuru-hieronnassa. Hyvien arvostelujen takia otin normaalin hintarajan ylittävän paketin ja tunnin ajan.
Varausprosessi oli sujuva ja onnistui kolmella viestillä. Kohtaamispaikkana oli siisti yksityisasunto kaupungin keskustassa. Helppo löytää.
Henkilö itse oli kuvaushetkestään hieman muuttunut, mutta ei omasta mielestä huonompaan suuntaan. Tunnelma oli välitön ja ammattimainen. Hän muisti kertoa mitä tapahtuu.
Itse hieronta oli aistillinen, ehkä jopa meditatiivinen. Sopivasti öljyä ja sopivasti painetta. Mielenkiintoisena yksityiskohtana hänellä oli jaloissa eri tekstuurit, joita osasi hyvin käyttää.
Ratsastuosuus oli myös nautinnollinen yhdistelmä kiihkeää ja sensuellia. Oikeastaan käynnin ainoa miinus oli, ettei ratsastanut tai muuten auttanut loppuun asti.
Lopuksi mukavat turinoinnit pukeutuessa. Ovesta olin ulkona tasan tunti aloituksesta, jota pieni saksalainen sisälläni arvosti.
Ulkona oli pakkasta ja satoi lunta.
Lopuksi mukavat turinoinnit pukeutuessa. Ovesta olin ulkona tasan tunti aloituksesta, jota pieni saksalainen sisälläni arvosti.
Ulkona oli pakkasta ja satoi lunta.
Mukava nainen on ja osaa asiansa. Kyllä häneltä loppuhuipennukset saa varmasti aikalailla jokaisella mahdollisella mieleen tulevalla tavalla jos sen osaa pyytää. Paitsi tietenkin suojaamattoman seksin.
Harmi kun en ehdi käydä tapaamassa Valeriaa kun on taas täällä.
Aina Nuru ja pikkusen tippiä vielä alkutoimissa päälle, vaikka onkin hieman korkeampi pyyntö.
Mutta ammattimaisuudesta pitää vähän extraa laittaa, kun tietää mitä saa.
Siinä ei hieronnan jälkeen miettiä yhtään mitään, kun on niin muissa maailmoissa. Niin antanut neidin hoitaa hommat loppuun omalla tavallaan ja ei oo koskaan tarvinnut pettyä
Niin antanut neidin hoitaa hommat loppuun omalla tavallaan ja ei oo koskaan tarvinnut pettyä