Tuo on jotenkin niin jopa surkuhupaisaa, että nämä koulutetut keskiluokkaiset vihervasemmistolais ituhipit ajavat siis sitä asiaa, että suojelevat ihmistä. Olkoon nyt sitten vaikka natseilta. Ulkoistavat sen, eivätkä tee itse mitään asialle ja sitten kun ulkoistettu ei ihan ehdi auttamaan, niin syyttävät sitten heitä.
Esimerkki: jokainen näistä natseista, miehistä naisiin, iästä riippumatta, uhrin väristä riippumatta menevät väliin jos näkevät jotain puukolla uhaten raiskattavan. Ihan jokainen. Siis oman henkensä uhalla. Yksikään koulutettu keskiluokkainen vihervasemmistolainen ituhippi ei mene vaan juoksee kotiinsa, sulkee kaikki ovet ja räppänät ja soittaa poliisille, että puistossa x on käynnissä raiskaus, olin paikalla 45min. sitten.
Ei ne ole elvyttämässä jos joku saa torilla sairaskohtauksen. ...t on. Siinä ku saattaa mekko likaantua
Taitaa ko. ihmisryhmän käytetyin sanonta olla: "ei kuulu mulle"
Tässähän nyt oli nämä pari tapausta, teini-ikäinen ryöstettiin täydessä bussissa ja mies putosi asemalla kiskoille ja jäi junan töytäisemäksi, selvisi kuitenkin.
Nämä tiedostavat Suomi eivät tehneet mitään, seuraavat vain vierestä.