Onpa asiallinen kuva Sylwiasta kiitos siitä ja kyllä kiinnostaa vanhemmat naiset .
Uutiset:
Miten on, kiinnostaako kuinka monia vanhemmat, esim 60 v. naiset maksullisina? Olen kuullut että esim äiti-poika leikit tai opettaja-oppilas asetelma olisi toivottava. Vai onko niin, että vain nuoret tytöt pärjää. Kertokaa mielipiteenne💋
Kuvassa oleva lady on sen verran kuuma, että jos tuo ei ole kovin vanha kuva, jää moni huomattavasti nuorempikin kakkoseksi. Ja kyllä, vaikka itsekään en ole enää eilisen teeren poika, tuollaisen erinomaisesti säilyneen vanhemman naisen kanssa voisi hyvinkin jonkinlainen roolileikki käydä, jossa hän on jonknlainen nuoruudesta tuttu naisellinen seksikäs auktoriteettihahmo.
Minusta uskottava Domina on +40, mieluummin +50😈☝️Miten on, kiinnostaako kuinka monia vanhemmat, esim 60 v. naiset maksullisina? Olen kuullut että esim äiti-poika leikit tai opettaja-oppilas asetelma olisi toivottava. Vai onko niin, että vain nuoret tytöt pärjää. Kertokaa mielipiteenne💋
Kuvassa oleva lady on sen verran kuuma, että jos tuo ei ole kovin vanha kuva, jää moni huomattavasti nuorempikin kakkoseksi. Ja kyllä, vaikka itsekään en ole enää eilisen teeren poika, tuollaisen erinomaisesti säilyneen vanhemman naisen kanssa voisi hyvinkin jonkinlainen roolileikki käydä, jossa hän on jonknlainen nuoruudesta tuttu naisellinen seksikäs auktoriteettihahmo.
Naiset joka kantaa oma seksikkyys ylpeydellä ja osaa nauttia itsekin on useimmiten vähän iäkkäämpiä...
Mulle sopii 30+ , 40+ ja 50+ ikäiset... hiljattain olen tutustunut ihan uskottamaton seksinälkäisen +50 upeaan pt.n
Joka kerta yhtä kuumempi ja kuumemmat taoaamiset...
Naiset joka kantaa oma seksikkyys ylpeydellä ja osaa nauttia itsekin on useimmiten vähän iäkkäämpiä...
Mulle sopii 30+ , 40+ ja 50+ ikäiset... hiljattain olen tutustunut ihan uskottamaton seksinälkäisen +50 upeaan pt.n
Joka kerta yhtä kuumempi ja kuumemmat taoaamiset...
Totta. Se tosin pitää ottaa huomioon, että useat viisikymppiset naiset ovat osaamisestaan ja kokemuksestaan huolimatta seksiasioiden suhteen vähän niin kuin teinipoikia. Tosin vielä yhdyntäkeskeisempiä ja hyvällä tavalla järjettömämpiä.
Koko päivän kestävä sängyssä vehtaaminen on "tekemistä" joka varataan kalenteriin, kolmen yhdynnän jälkeen ei ole vielä mitään asiaa pois vällyjen välistä... Itse asiassa juuri 50+ naisten jäljiltä olen ollut aivan tyhjä, ei siittiön siittiötä jäljellä ja joka paikkaan olisi sattunut ilman niitä endorfiinejä. Hrrr....
Voisi jopa sanoa, että seksin aateliset löytyvät juuri tuon ikäisistä naisista.