"Että on tavannut muitakin palveluntarjoajia ja, että heillä on asiakkaasta vain positiivista sanottavaa".
Keskustelette asiakkaista( ja niiksi haluaviksi)muiden palveluntarjoajien kanssa, vai miten tämä on tulkittavissa?
Kyllä. Esimerkiksi mä olen muutaman kerran uuden asiakkaan halutessa pitkää aikaa ekalle tapaamiselle sanonut asiakkaalle että ekalle kerralle annan vain lyhyemmän ajan, tai jos häntä pystyisi mulle suosittelemaan jokin tunnettu kollega niin sitten onnistuisi pitempikin aika. Myös multa on asiakkaat pyytäneet suosituksia toisille hupakoille et he ovat ok asiakkaita. Yleensä just kyseessä joko pitempien aikojen varaajat tai asiakkaat joilla erikoisempia toiveita jotka voidaan herkästi tulkita vaan höpöhöpö-jutuiksi.
Joten kyllä, tällöin ollaan keskusteltu asiakkaista kollegojen kanssa, ihan asiakkaan omaksi eduksi jotta hän saisi haluamansa ajan haluamalleen tytölle.
Ja vielä jos se kiinnostaa, niin kyllä, tytöt jakaa myös varoituksia. Eikä vain suomalaiset, ulkkareillahan on pitkään ollut tietty ryhmä missä jakavat varoituksia Suomessa. Ja hyvä niin.