Lainaus
No saako edes kahta tuntia?
Mä oon yleensä sopinut uuden asiakkaan kanssa tunnin tai puolitoista ja sitten on jatkettu, jos juttu luistaa. En muutenkaan tapaa ketään niin tiukalla aikataululla, että pitäisi heti olla heittämässä pihalle.
Uutiset:
Lainaus
Mä oon yleensä sopinut uuden asiakkaan kanssa tunnin tai puolitoista ja sitten on jatkettu, jos juttu luistaa. En muutenkaan tapaa ketään niin tiukalla aikataululla, että pitäisi heti olla heittämässä pihalle.
Mulla kolmisen tuntia. Se ei ollut edes suunniteltu, mutta aika vain riensi. ...
Tulikin veikeä arvuuttelu mieleen että mikäköhän on pisin ensitapaaminen mitä on ollu?
^ Jep, ja oma alalajinsa ovat nämä krooniset kyselijät, jotka heti keikan jälkeen kysyvät, milloin tulet seuraavan kerran Ouluun... No kannattaisiko tulla panemaan huoraa silloin, kun hän on kaupungissa, eikä ikuisesti vain mehustella tapaamisen mahdollisuudesta....? Näiden tyyppien yhteydenoton päätarkoitus on siis oikeasti tuo mehustelu - erotuksena potentiaalisista asiakkaista, jotka oikeasti eivät vain tällä kertaa päässeet käymään.
- Liian korkeat hinnat, joille tulee lähinnä naureskeltua kun halvemmallakin saa.
Joo, yön yli ei varmaan kukaan lähe ekalla kerralla. Tai hetkinen, muistan jonkun kertomuksen sw:ssä että joku oli ollu. Hurjaa.
Näin on päässyt joskus käymään. Riskinotto kannatti ja reissusta tuli ikimuistoinen. Paras maksuseksikokemukseni tähän asti ja ylipäätään kaikkien panoreissujen parhaimmistoa Runkkumuisteloita lopuksi ikää
Mut sitten että mitenkä uskaltaa tuntemattoman tuttavuuden kanssa olla heti jotain pitkää tapaamista. Siis puolin ja toisin. Mut kait se on sitten tapauskohtainen harkinta molemmilla...
Tulikin veikeä arvuuttelu mieleen että mikäköhän on pisin ensitapaaminen mitä on ollu?
Taitaa olla OT.