^ Siinä fiiliksessä ei vissiin kovin paljon edes kiinnosta kuka näkee👍
Uutiset:
Pälyily kun käppäilee osoitteeseen..näkeekö kukaan
Saattaa sitä nähdäkin, mutta tuskin kukaan ensimmäisenä arvaa millä asialla liikut😁
^Mä vihaan tuota ”kellostressiä”! Siitä syystä mun puolen tunnin aika menee niin, että ajankäyttö on lähempänä puolta tuntia, kuin tuntia. Ja tunnin ajalla taas lähempänä tuntia, kuin puoltatoista. Ei tarvi asiakkaan, eikä mun stressata kellon kanssa kilpaa p@nemisesta. Voi ottaa rennosti ja nauttia ilman kiireentuntua.
Tämä! Menee halut itseltäkin jos tapaamisen ainut päämäärä on kellon vahtaaminen.
^ No höh. Tämän harrastuksen suola on nimenomaan siinä, kun voin siinä alaovella tukka märkänä ja posket vielä iloisella punalla päästää seuraavan sisään ylävitosilla.
Tuttiritarithan ne tässä lajissa ärsyttää.Onneksi niitä ei tarvitse panna.
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön.
Mua ainakin ärsyttää sellainen, että pt ei syystä tai toisesta enää vastaa viesteihin mitään! Aivan kuin olisin tehnyt jotain väärin aiemmissa tapaamisissa hänen kanssaan? Ainakin omasta mielestä ei ole mitään syytä miksi ei minua enää oteta vastaan!? Olen ollut aina sovittuun aikaan sovitussa paikassa. En ole tehnyt viime hetken peruutuksia!? (yhden kerran olen joutunut perumaan, mutta sekin peruutus tapahtui useita tunteja ennen sovittua aikaa ja tämä kyseinen pt on sen verta suosittu, että takuulla sai tilalle jonkun toisen asiakkaan). Tavattu on useamman kerran aiemmin!
Ja se mikä eniten tässä pt:ssä ärsyttää on se, ettei hän suostu edes kertomaan mitään syytä miksei hän enää minulle anna aikaansa tapaamiselle?? Olisi erittäin mukava tietää se syy jotta voi ottaa opiksi mahdollisesta huonosta omasta toiminnasta?? Minä olen ihan äimän käkenä että mitäs sitä on tullut tehtyä jotta on joutunut "älä vastaa listalle"
Mua ainakin ärsyttää sellainen, että pt ei syystä tai toisesta enää vastaa viesteihin mitään! Aivan kuin olisin tehnyt jotain väärin aiemmissa tapaamisissa hänen kanssaan? Ainakin omasta mielestä ei ole mitään syytä miksi ei minua enää oteta vastaan!? Olen ollut aina sovittuun aikaan sovitussa paikassa. En ole tehnyt viime hetken peruutuksia!? (yhden kerran olen joutunut perumaan, mutta sekin peruutus tapahtui useita tunteja ennen sovittua aikaa ja tämä kyseinen pt on sen verta suosittu, että takuulla sai tilalle jonkun toisen asiakkaan). Tavattu on useamman kerran aiemmin!
Ja se mikä eniten tässä pt:ssä ärsyttää on se, ettei hän suostu edes kertomaan mitään syytä miksei hän enää minulle anna aikaansa tapaamiselle?? Olisi erittäin mukava tietää se syy jotta voi ottaa opiksi mahdollisesta huonosta omasta toiminnasta?? Minä olen ihan äimän käkenä että mitäs sitä on tullut tehtyä jotta on joutunut "älä vastaa listalle"
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön.
Mulla on ihan samasta syystä puhelin hälyttämässä 5 minuuttia ennen ajan loppumista. Mulla ei ole mitään ajantajua ja muuten se olisi juurikin sitä kellon vahtaamista. Laittamalla hälytyksen voin keskittyä täysin asiakkaaseen. Jos ei ole varma, riittääkö aika x laukeamiseen, kannattaa varata pidempi aika. En heitä ulos sillä sekunnilla, kun aika loppuu, mutta mulla on eri hinta 30 ja 45 minuutin ajoille ihan syystä. Ajan loppuessa pitäisi olla jo ainakin pesulla eikä enää mun sisällä.
Hauska, että tästä aiheesta puhuessa vaihtoehtoina on vain sekuntikellon kanssa hoputtajat, jotka heittää asiakkaan nakuna kadulle ja ne, jotka antaa kuulemma olla puolen tunnin ajalla ainakin tunnin, tarjoilee kylmän oluen laukeamisen jälkeen ja antaa vielä jalkahieronnan kaupan päälle.
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön. Puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista (15min ajassa 5min ennen), mutta emmä asiakasta etuajassa heitä ulos. Makkarissa yöpöydällä on kyllä pieni kello, lähinnä koska a) puhelin voi vaikka hajota b) se on siitä muutenkin, niin tuntus hassulta siirtää se pois vaan siksi että tulee asiakas.
Olen läsnä asiakkaan kanssa koko sen ajan mitä asiakas varannut. Mulla ei koskaan seuraava tule vartin päästä siitä kun edellisen aika on loppunut, eli ei tule kohtaamisia pihalla.
Ongelmana tässä on että palveluntarjoajilla on melko poikkeavat käytännöt ajankäytöstä tapaamisilla. Toisin sanoen ei oikein ikinä osaa varmaksi sanoa meneekö tapaaminen sovitun ja maksetun mukaan vai venyykö. Lähtökohtaisesti itse lähden kunnioittaen sovittua ja maksettua aikaa.
Esimerkiksi viimeisillä kahdella tapaamisella mentiin niin että toisella (ulkomaalainen), olin varannut kolme varttia, ekan kierroksen jälkeen oli kulunut ehkä 35 min, kävin pesulla ja olin vetämässä housuja jalkaan jolloin tyttö kysyi että mites toka kierros... Toisella tapaamisella (kotimainen) puolen tunnin aika varattu, peuhattiin noin kolme varttia ja jutusteltiin sen jälkeen. Lähtiessäni pahoittelin että aika venyi, vastattiin että hauskaa oli.
Sitten vähän kääntöpuolelta muistuu kokemus jossa pt (kotimainen) myöhästyi reilu viisi minsaa puolen tunnin aloitusajasta, munakello silti hälytti viisi minuuttia ennen sovitun ajan loppumista ja tuli kiire saada kuti lähtemään ja itsensä pihalle. Itse seksihommiin jäi siis hädin tuskin vartti kun oheistoiminta otetaan laskuun. En ole valittajatyyppiä, sanotaanko että kyseisen tytön kanssa ei polut enää kohtaa vaikka muuten ei ollut todellakaan pahaa sanottavaa. Puolen tunnin ajoilta odotan henkilökohtaisesti sitä että viimeistään viisi minuuttia aloitusmerkistä on kukko suussa ja/tai kieli pillussa ja lähtöpusu +- kaksi minuuttia puolikkaan täyttymisestä.
Mutta joo, nämä venymäthän ovat homman suola, itse en lähde toitottamaan rapsoissa tai foorumilla palveluntarjoajien ajankäytöstä, se saattaa tehdä heille hallaa. Suosittelen samaa muillekin.
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön. Puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista (15min ajassa 5min ennen), mutta emmä asiakasta etuajassa heitä ulos. Makkarissa yöpöydällä on kyllä pieni kello, lähinnä koska a) puhelin voi vaikka hajota b) se on siitä muutenkin, niin tuntus hassulta siirtää se pois vaan siksi että tulee asiakas.
Olen läsnä asiakkaan kanssa koko sen ajan mitä asiakas varannut. Mulla ei koskaan seuraava tule vartin päästä siitä kun edellisen aika on loppunut, eli ei tule kohtaamisia pihalla.Ongelmana tässä on että palveluntarjoajilla on melko poikkeavat käytännöt ajankäytöstä tapaamisilla. Toisin sanoen ei oikein ikinä osaa varmaksi sanoa meneekö tapaaminen sovitun ja maksetun mukaan vai venyykö. Lähtökohtaisesti itse lähden kunnioittaen sovittua ja maksettua aikaa.
Esimerkiksi viimeisillä kahdella tapaamisella mentiin niin että toisella (ulkomaalainen), olin varannut kolme varttia, ekan kierroksen jälkeen oli kulunut ehkä 35 min, kävin pesulla ja olin vetämässä housuja jalkaan jolloin tyttö kysyi että mites toka kierros... Toisella tapaamisella (kotimainen) puolen tunnin aika varattu, peuhattiin noin kolme varttia ja jutusteltiin sen jälkeen. Lähtiessäni pahoittelin että aika venyi, vastattiin että hauskaa oli.
Sitten vähän kääntöpuolelta muistuu kokemus jossa pt (kotimainen) myöhästyi reilu viisi minsaa puolen tunnin aloitusajasta, munakello silti hälytti viisi minuuttia ennen sovitun ajan loppumista ja tuli kiire saada kuti lähtemään ja itsensä pihalle. Itse seksihommiin jäi siis hädin tuskin vartti kun oheistoiminta otetaan laskuun. En ole valittajatyyppiä, sanotaanko että kyseisen tytön kanssa ei polut enää kohtaa vaikka muuten ei ollut todellakaan pahaa sanottavaa. Puolen tunnin ajoilta odotan henkilökohtaisesti sitä että viimeistään viisi minuuttia aloitusmerkistä on kukko suussa ja/tai kieli pillussa ja lähtöpusu +- kaksi minuuttia puolikkaan täyttymisestä.
Mutta joo, nämä venymäthän ovat homman suola, itse en lähde toitottamaan rapsoissa tai foorumilla palveluntarjoajien ajankäytöstä, se saattaa tehdä heille hallaa. Suosittelen samaa muillekin.
Täällähän on keskustelu jatkunut mielenkiintoisena. Itellä tosiaan niinku kerroin niin puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista, etuajassa en potki pihalle, mutta kuten täällä joku taisi sanoa niin on syy miksi 30min ja 45min ajoille on eri hinta. Eli jos asiakas varaa 30min, haen hänet alaovelta 0-5min ennen sovittua aikaa, ja hänen tulisi poistua asunnosta kun aika on loppu, eli jos asiakas menee suihkuun kun 2 minuuttia aikaa jäljellä ja sitten viipyy siellä ja pukee ja lopputulos on että oli 40 minuuttia luonani, tulisi hänen tällöin varata 45min aika. Jos taas asiakas menee suihkuun kun aikaa 5min jäljellä ja poistuu ''2 minuttia myöhässä'', tämä on vielä ok. Mulla on kyllä ohjeissa, että suihkuun tulisi mennä kun 10min jäljellä aikaa tai enemmän, ja se perustuu kokemukseen, että suurin osa asiakkaista jotka menneet suihkuun myöhemmin, eli kun jäljellä 5min tai vähemmän, niin heillä on siellä ja pukemisessa yms kestänyt niin kauan että mennyt jo reilusti yliajan puolelle.
Mitä tulee tiukkaan aikataulutukseen, puhelin hälytyksiin yms, niin mullakaan, kuten joku sanoi myös aiemmin, ei oo ajan tajua. Eli hetken päästä en tiedä onko mennyt 10 minuuttia vai tunti. Niin hälytykset toimii siksikin, ja paremmin kun se kellon vilkuilu.
Mitä kirjoitti Turuntyttö vartin ajan varaajan toiveista, oma kokemus on että riippuen ihmisestä voi vartissa ehtiä paljonkin tai sitten olla liian kiire. On mulla ollut joskus vartin aikoja joissa mua nuollaan ja sitten pannaan useammassa kuin yhdessä asennossa ja asiakas käy lopuksi suihkussa eikä mene yliajalle. Sitten on toki ollut niitäkin ettei olisi vartti riittänyt haluttuihin asioihin