^
Hmm.. eli jos joku keikoja tekevä hemaiseva neito on eri kaupungissa ja haluais hänet tavata, niin mitä? Sain käsityksen tuosta postauksesta että ideaali tapa on odottaa kiltisti hiljaa että neito keksii oma-aloitteesti tulla vierailulle siihen kaupunkiin jossa on itse?
Miten te keikkailevat neidot sitten päätätte mihin kaupunkiin te menette? Jos ette siis perusta päätöstä kysyntään?
Hmm... vai te keikkailette vain siellä missä vakkareita?
Muistan asiaan liittyvän sattumuksen viime talvelta. Laitoin kysymyksen eräälle neidolle, hän vastasi parin päivän päästä tyyliin että ok, voisinpa tulla vaikka ensviikolla, sopiiko se mulle. Mä olin että vau, onks tää näin helppoa. Joskus on.
(toki hänellä oli varmasti vakkareita täällä, en usko että ihan pelkästään mun takia lähti. Mutta silti, tuntu kivalta ja sain varata sen ajan minkä halusin tyhjästä kalenterista ennenku muut ehti apajille...)
Muiden keikkakaupungeista en tiedä, enkä siitä kuinka muut tytöt valitsevat paikkakunnat missä vierailevat.
Olen vain huomannut, että mulle tulee ihan hirveästi kyselyitä keikkailuista, jotka ei tule ikinä johtamaan tapaamiseen, vaikka näihin viesteihin vastaisin. Nykyään yritän katsoa mihin näistä viesteistä vastaan, ettei mulle tule turhaa työtä ja mahdollisia ohareita näissä kaupungeissa missä keikkailen.
Esimerkkinä
A: Oletko tulossa Ouluun?
M: heippa! Suuntaan sinne vielä kevään aikana, mutta en tiedä tarkempaa ajankohtaa. Kannattaa seurata ilmoituksia!
A: mitkä sun hinnat on ja palvelut?
M:(luettelen hinnat ja palvelut)
A: voisitko tulla mitenkään Kempeleelle ens vkloppuna käymään mun luona?
M: en tee kotikäyntejä, olet tervetullut tapaamaan minua kun tulen Ouluun kevään aikana.
A: tiedätkö jo päivät jolloin oot täällä et osaa varata ajan?
M: en tiedä vielä tarkkoja Päiviä.
A: teetkö owoa? Entäs anaali?
Ja tähän loppuu vastailu mun kohdalta, aiemmin olen palveluissa ilmoittanut etten tee anaalia tai owoa. Ja näin tuntuu useimmat kyselyt menevän mun kohdalla, kenenkään muun puolesta en voi puhua.
Sit myös on niitä kenelle vastaan, yleensä kyselyt menee fiksusti:
A: heippa Miuke! Olemme tavanneet kaksi kertaa aiemmin Helsingissä, oletko tulossa lähiviikkoina tänne?
Kenenkään työskentelytapa Ei ole oikea, eikä väärä tässä asiassa. Itse yritän vaan karsia itseltäni turhaa työtä ja mahdollisia ohareita jo etukäteen.