Muutaman kerran näin on käynyt.
- Kerran olin itse yksin liikkeellä, hän tuli vastaan naisporukassa, oli kaveriensa kanssa ulkona. Molemmat kyllä huomasimme toisemme ja hänen kaverinsa tuli minulle juttelemaankin, mutta en pienelläkään eleellä ilmaissut, että tunnemme tai olemme edes nähneet. Jälkikäteen sain häneltä kovasti kiitoksia.
- Erään kerran olin itse kaverini kanssa liikkeellä, kun hiljan tavattu PT tuli vastaan (hän yksin). Hän ohitti minut täysin ilmeettömästi ja eleettömästi. Jälkikäteen hän laittoi viestin, ettei tarkoittanut olla tyly. Vastasin, että sellainen ei ollut tullut mieleenikään, kiitin häntä ja sanoin arvostavani sitä, ettei hän ollut tuntevinaan minua.
Tämä on oletusarvoisesti anonyymi laji, jonka luonteeseen kuuluu molemminpuolin, että vain tapaamisilla tunnetaan ja niiden ulkopuolella ei. Tapaamisten ulkopuoliset kohtaamiset ovat aina vahinkoja jotka pitäisi hoitaa diskreetisti, jos toisin ei ole molemminpuolin ja nimenomaisesti muuuta sovittu. Sekä asiakkaan että PT:n tulee kunnioittaa toistensa yksityisyyttä ja koskaan ei voi tietää, missä asetelmassa toinen sillä hetkellä on, kun hänet sattumalta jossakin kohtaa.
Erästä tunnettua ex-näyttelijää siteeraten: "I don't pay them for sex. I pay them to leave" (käsittääkseni kyseiselle kaverille sitten koituikin ongelmia, kun joku seuralaisista ei tarjonnut tätä vastinetta palkkiolle. Toki hänellä oli paljon muitakin ja itse aiheutettuja ongelmia).