Kaipaatko huomiota muuallekkin kuin alusvaatteiden alle? Sytytkö kosketuksesta, hyväilystä ja vartalokontaktista? Jos vastasit myöntävästi kaikkiin, me saatamme etsiä toisiamme: sinusta minä etsin sitä huumaavaa ensikosketuksen tunnetta joka harmillisesti haihtuu muutaman ensimmäisen kerran jälkeen. Toisin sanoen mikäli me emme jostain syystä ole erityisen yhteensopivia, meillä tuskin on muutamaa iltaa enempää yhteistä. Toki minulla on myös melkein pohjaton määrä erinäisiä mieltymyksiä, joten kunhan et unelmoi alistavasi minua, melkein kaikki onnistuu: hellää ja huomaavaista, jämäkkää ja määrätietoista tai jos kaipaat hieman pelkoa ja epävarmuutta syttyäksesi, sekin järjestynee.
Itse olen komeaksi kehuttu, siisti ja selvä (olethan sinäkin), 35 vuotias IT-konsultti, jonka pakolliset mitat ovat 178cm/87kg. Asunto minulla on Helsingin keskustan liepeillä, erinomaisten kulkuyhteyksen päässä: noin 10min kävellen Rautatientorilta. Työni puolesta olen paljon etänä, joten pakollisia palavereja lukuunottamatta voimme kohdata kun se sinulle sopii.
Itse olen komeaksi kehuttu, siisti ja selvä (olethan sinäkin), 35 vuotias IT-konsultti, jonka pakolliset mitat ovat 178cm/87kg. Asunto minulla on Helsingin keskustan liepeillä, erinomaisten kulkuyhteyksen päässä: noin 10min kävellen Rautatientorilta. Työni puolesta olen paljon etänä, joten pakollisia palavereja lukuunottamatta voimme kohdata kun se sinulle sopii.