Pinkkiä pääsiäiseen 🐰🐣
En minä noista kynsistä niin mutta miten pidät käsien ihon noin hyvän näköisinä ja kunnossa?
Uutiset:
Pinkkiä pääsiäiseen 🐰🐣
Pinkkiä pääsiäiseen 🐰🐣
En minä noista kynsistä niin mutta miten pidät käsien ihon noin hyvän näköisinä ja kunnossa?
Pinkkiä pääsiäiseen 🐰🐣
Paras konsti on se että rouva tekee kaikki likaiset työt 😜 Niin ja kai se on geeneissä kun olen laiska rasvaamaankin.
Tää on kyl aika kiva väripunainen ja musta natsaa tosihyvin yhteen
Uudet kynnet ja uusi sormus! En osannut päättää haluanko vain yhden glitterkynnen joten laitoin vasempaan käteen vaan yhden ja oikeaan käteen kaksi. Oon hyvin tyytyväinen tähän lookkiin! Ja tämä sormus, ah miten ihana! Löysin H&M:n alehyllystä 😄😍
^onhan ne kauniit
Uudet kynnet ja uusi sormus! En osannut päättää haluanko vain yhden glitterkynnen joten laitoin vasempaan käteen vaan yhden ja oikeaan käteen kaksi. Oon hyvin tyytyväinen tähän lookkiin! Ja tämä sormus, ah miten ihana! Löysin H&M:n alehyllystä 😄😍
Kauniit kädet ja kynnet Sormet kiertyy kivasti ... ympärille 😘😘
Kauniit kädet ja kynnet ja tuo sormus.
Oliko tuo puteli vain muuten vaan vai jokin vihjaus.. tämän tilalle voisi kenties sopia jotain muutakin
Kesäkynnet🌸
Pikkasen jouluista…
Pikkasen jouluista…
Pikkasen jouluista…Aijai, nuo kynnet kutittelemassa vähän sieltä ja täältä
Pikkasen jouluista…
Hottis