Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yön yli vs koko päivä  (Luettu 5127 kertaa)

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #20 : Lokakuu 01, 2024, 10:25:41 »
Onhan viekussa mukava nukutella. Tosin käytännössähän uuden ihmisen vieressä ei välttämättä kovin levollista unta saa.
En itsekään tarkaneuronmiehenä nukkuseurasta juuri maksaisi, mutta sattui kerran sulovileenit ja sillai.. herätin kyllä keskellä yötä seksiä varten, ja oli siinä oma viehätyksensä. Ei tainnut kummallakaan syvää unta olla sinä yönä, puolustukseksi sanottakoon.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 407
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #21 : Lokakuu 01, 2024, 10:44:55 »
Parisuhdeleikki ei kiinnosta, mutta joskus työmatkojen yhteydessä olen miettinyt juuri yön yli -mallia. Se nyt on sinänsä ihan sama missä pt nukkuu kun nukutaan, vaikka omassa huoneessaan, mutta aamuisin on yleensä tunti tai pari ihan joutoaikaa ennen kuin tarvitsee vääntäytyä mihinkään, joten voisihan siinä pannakin. Ja aamiaisella olisi kivampi käydä seurassa.

Mutta tässä olisi tietysti hyvä olla ennestään tuttu pt, jollaista ei vieraasta maasta ja kaupungista yleensä löydy. Ja jos se aamiaisseura maksaa tonnin enemmän kuin pelkkä iltatapaaminen, niin ei sellaista oikein pysty tavallinen kuukausipalkkalainen ainakaan tavaksi ottamaan. Olisi kyllä siistiä jos löytyisi joku pt, jonka kanssa tästä saisi molemmille toimivan järjestelyn.

Poissa Juliakarkki

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 30
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #22 : Lokakuu 02, 2024, 21:14:35 »
Oikeasti.. kuka maksaa hupakoille nukkumisesta?

Monikin sellainen, joilla ei syystä tai toisesta ole omaa naista, jonka vieressä voisi pitkän kivan illan jälkeen nukkua lähekkäin ja herätä aamulla yhdessä. Esimerkiksi siksi, että ei vain ole aikaa ja mielenkiintoa parisuhteelle, mutta haluaa silloin tällöin hellyyttä ja huolenpitoa. Huomattavasti helpompaa silloin ottaa siihen kainaloon sellainen laatunainen, joka keskittyy juuri hänen nautintoonsa eikä takuulla soittele perään.

Tämä 👍🏻
Mulla on aiemmin toteutunut oikein  kivat yön yli treffit, kyseessä oli kiireinen yrittäjä, jolla ei ollut aikaa parisuhteelle. Hänen sanojensa mukaan maksullinen seura kiireiden keskellä, kun ei aikaa ole esim. baareista seuraa hakea, sopi hänelle loistavasti.
Lumijuliia ~ Pieni ja siro seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 827
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #23 : Lokakuu 02, 2024, 21:41:31 »
Ymmärrän kyllä että Palveluntarjoajat tykkää näistä! Harvalla kun liksa juoksee jopa nukkuessa!

Kelpaisi kyllä itsellekin tuollainen järjestely..🤣🤣🤣

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2211
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #24 : Lokakuu 02, 2024, 22:54:56 »
Kerran tullut käytettyä yön yli palvelua. Meni jotakuinkin näin:

- Pari rentouttavaa aulabaarissa
- Huoneeseen ja pano
- Suihkun jälkeen toinen pano, siihen sitten unet päälle
- Yöllä (noin 2-3 aikaan) heräsin kulli kovana ja pano
- Aamulla seitsemän aikaan ylös ja taas kulli kovana -> pano ja aamupalalle
- Aamupalan jälkeen pakkailemaa kamoja ja kun horatsu siinä pyllisteli ja keikisteli niin olihan se vielä kerran pantava.

Lähtökohtaisesti siis niin, että nussitaan kun maksajaa (asiakasta) panettaa.

Saman voisi toteuttaa päiväsaikaakaakin, jäisi nuo turhat nukkumiset välistä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa sport77

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #25 : Lokakuu 03, 2024, 08:12:26 »
Jokaisella varmaan omat käytännöt ja kysymällä selviää. Itselle on yleensä osunut sellaisia joilla yönyli on 12 ja päivällä sama 12h on käynyt niinkin että kaksi peräkkäistä yön yli juttua onkin tarkoittanut viikonloppua. Perjantai illasta sunnuntai iltapäivään. Taitaa olla raskaampaa ottaa tuo sama hinta kymmeneltä kuin yhdeltä tutulta vakkarilta.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 486
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #26 : Lokakuu 03, 2024, 10:47:45 »
Näin vajaa 20 vuotta sänkynsä jakaneena "vieressä nukkumisesta" maksaminen kuulostaa todella älyttömältä.

Itse on valmis maksamaan vaikka hotelliyön perheelle, että saa olla yksin himassa ja varsinkin nukkua rauhassa ilman häiriötekijöitä (puolison kuorsaus, lapset tulee yöllä viereen yms).

Toki ymmärrän sinkkuihmisen kannan tässä, mut itseltä on kyllä kaikki uneeen ja yhdessä nukkumiseen liittyvä romantisointi pudonnut pelistä pois jo vuosikymmen sit.

Ja toisaalta en ole koskaan kaivannut ns uniseuraa. Nukun parhaiten aivan yksin ollessani.

Ja aamuseksi on itselleni vihoviimeinen asia. Siinä herätessä, kun paskahätä on kovimmillaan, aamuhengitys hurmaa kaikki, päälle vielä rakkokin räjähtää ja skidit kaipaa aamiaista, niin ihan ensimmäisenä
Ei ole rietastelut mielessä.

Noni, nyt voinkin poistua pilaamasta muiden ruusunpunaisia mielikuvia vierekkäin nukkumisesta😁

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 407
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #27 : Lokakuu 03, 2024, 12:46:19 »
Suunnilleen samoilla aamuilla, kyllähän sää nyt ymmärrät että inhorealistinen lapsiperhearki on aika kaukana siitä mitä tässä haetaan. Tai ehkä muistat millaisia ne ekat yön yli vierailut parisuhteen alussa oli.

Mutta ei toki kaikkien tarvitse tykätä kaikesta, ja seksipalvelun rahassa mitattava arvo se vasta onkin subjektiivista.

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 366
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #28 : Lokakuu 03, 2024, 12:52:24 »
Mä ainakin etsin elämyksiä/kokemuksia, jotka ovat mulle mahdottomia saada siviilissä. Naisen kanssa nukkuminen on yksi niistä. Tarpeita on yhtä monta kuin ostajiakin  :)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2617
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #29 : Lokakuu 03, 2024, 13:27:36 »
Otsikon vaihtoehtoja olen kumpaakin aikoinani kokeillut saman palveluntarjoajan kanssa. Tällaisia palveluja ei tuntemattomian kanssa kannata edes harkita. Tutustakin palveluntarjoajasta (kuten myös asiakkaasta ::)) saattaa niiden aikana paljastua uusia puolia, erityisesti jos kuningas alkoholi ja mahdolliset muut päihteet ovat mukana kuviossa.

Kokemuksieni perusteella koko päivän tapaaminen oli ehdottomasti parempi valinta.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 486
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #30 : Lokakuu 03, 2024, 17:31:21 »
Suunnilleen samoilla aamuilla, kyllähän sää nyt ymmärrät että inhorealistinen lapsiperhearki on aika kaukana siitä mitä tässä haetaan. Tai ehkä muistat millaisia ne ekat yön yli vierailut parisuhteen alussa oli.

Muistan, jotenkin. Ei niissä mitään ihmeellistä ollut.
Paitsi toki se suuri rakkauden möykky vatsassa.😉

Mä olen aina hengaillut naisten kanssa, öitä myöten. Ennen liittoani hyvinkin ahkerasti ja vaihtuvilla osoitteilla.

Senkin takia pelkkä ajatus maksetusta yöstä on mulle täysin absurdi.
Huom, minulle.

Oletin, ehkä virheellisesti, että topikiin voi jokainen kommentoida omia ajatuksiaan ja näkemyksiään?
Vai onko tarkoitus, että vain asian puolestapuhujat saavat jakaa kokemuksiaan?

Yritin myös hiukan keventää tekstiäni ikäänkuin pieneksi vitsiksi, mutta selkeästi epäonnistuin.

Korjattakoot myös, etten pidä lapsiperhearkeani mitenkään inhorealistisena.


« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2024, 17:33:34 kirjoittanut Blain »

Poissa Pataässä

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #31 : Lokakuu 03, 2024, 21:49:57 »
Otsikon vaihtoehtoja olen kumpaakin aikoinani kokeillut saman palveluntarjoajan kanssa. Tällaisia palveluja ei tuntemattomian kanssa kannata edes harkita. Tutustakin palveluntarjoajasta (kuten myös asiakkaasta ::)) saattaa niiden aikana paljastua uusia puolia, erityisesti jos kuningas alkoholi ja mahdolliset muut päihteet ovat mukana kuviossa.

Kokemuksieni perusteella koko päivän tapaaminen oli ehdottomasti parempi valinta.

Tuosta olen täysin samaan mieltä, että täysin tuntemattoman kanssa ei kannata näin pitkiä aikoja edes harkita. Kannattaa aloittaa lyhyemmillä ajoilla ja sitten ottaa pidempiä aikoja, jos yhä tuntuu toimivalta.

Muutenhan tämä keskustelu on hyvä esimerkki siitä, että kuinka erilaisia ja kuinka erilaisissa tilanteissa eri ihmisten elämä on.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 453
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #32 : Lokakuu 03, 2024, 22:01:27 »
Kerran tullut käytettyä yön yli palvelua. Meni jotakuinkin näin:

- Pari rentouttavaa aulabaarissa
- Huoneeseen ja pano
- Suihkun jälkeen toinen pano, siihen sitten unet päälle
- Yöllä (noin 2-3 aikaan) heräsin kulli kovana ja pano
- Aamulla seitsemän aikaan ylös ja taas kulli kovana -> pano ja aamupalalle
- Aamupalan jälkeen pakkailemaa kamoja ja kun horatsu siinä pyllisteli ja keikisteli niin olihan se vielä kerran pantava.

Lähtökohtaisesti siis niin, että nussitaan kun maksajaa (asiakasta) panettaa.

Saman voisi toteuttaa päiväsaikaakaakin, jäisi nuo turhat nukkumiset välistä.

Suunnilleen tähän tyyliin viettänyt itsekin pari kertaa kokonaista yötä. Nukuttiin pätkissä, mutta sain panna pitkin yötä aina kun halusin ja vielä aamullakin. Erikseen asiaa kysyessä pt sanoi, että hänet pitää herättää kun panettaa 8) Kyllä silti nukkuakin ehdittiin.

Testosteronitasot paranee nukkuessa ja herätessä on sellanen halko jalkovälissä, että sillä kairaa vaikka betonia. Mutta sitä kuuluisaa kemioiden yhteensopivuutta tuo vaatii.

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #33 : Lokakuu 03, 2024, 23:24:21 »
Oon aika huono itsekin nukkumaan tuntemattomien vieressä joten itellä ei univaatimus olisi ehkä niin pitkä.

Mielelläni menisin koko yön treffeille, joilla paneskellaan, pölistään niin pitkään kuin juttua riittää ja katsotaan esim. b-luokan elokuvia. Kukaan ei taida valitettavasti haluta maksaa mulle The Roomin tai Sharknadon katsomisesta ja kommentoimisesta kanssaan :D

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #34 : eilen kello 00:19:06 »
Oon aika huono itsekin nukkumaan tuntemattomien vieressä joten itellä ei univaatimus olisi ehkä niin pitkä.

Mielelläni menisin koko yön treffeille, joilla paneskellaan, pölistään niin pitkään kuin juttua riittää ja katsotaan esim. b-luokan elokuvia. Kukaan ei taida valitettavasti haluta maksaa mulle The Roomin tai Sharknadon katsomisesta ja kommentoimisesta kanssaan :D

No, ehkä Imperiumin vastaisku voitaisiin katsoa, mutta en siitä mitään maksaisi.
En itse ymmärrä näitä pitkiä tapaamisia.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3009
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #35 : eilen kello 00:22:36 »
^^ Mitä tulee B-luokan elokuviin niin minulta löytyy niitä aikamoinen kokoelma. Parhaillaankin minulla pyörii sellainen tuossa taustalla DVD:ltä
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 827
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #36 : eilen kello 02:31:18 »
Thor-patsas ei nyt kerro mikä leffa pyörii! Olennainen tieto!

Joka tapauksessa voisin ostaa tällaisen iltasettinä eli vaikka kolmisen tuntia ja kierrosten välissä hipsuttelua , virvokkeita ja leffa.. joku Ed Wood voisi toimia.. tai säikymmälle Piranha3D..🤣🤣🤣

Voisi olla kivaa!

Poissa antmanupyourstinky

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli vs koko päivä
« Vastaus #37 : eilen kello 11:31:24 »
Sharknadon kutsuminen B-luokan elokuvaksi tuntuu jotenkin väärältä B-luokan elokuvia kohtaan.  ::)