Mahtaako Porista löytyä hyvää palveluntarjoajaa Kotimaista, opiskelijaa?
Uutiset:
Mites Kaunis Helen? Ilmeisesti naapurivaltion suomalaistunut kyseessä. Ei ole itsellä kokemusta, en ole vielä ehtinyt. Kuvat näyttävät upeiltaPoikkesin Heleniä tapaamassa, hmmmm, sanoisinko noin kaksi vuotta sitten.
^Hmmm. Nyt kun otit puheeksi, niin tuohan voisi olla aika kiihottavaa, kun siinä polvillaan suu auki oleva tyttö, joka on juuri ottamassa vastaan räjähtävän lastini kasvoilleen, heiluttaa kulmat kurtussa etusormeaan toruvasti ja sanoo venäjän murteisella suomenkielellä "TUHMA POIKA! SOOSOO!"
Torumis efekti😁.. tässähän ihan kiihoittuu, onkohan milloin tulossa pääkaupunkiseudulle?
Just kun olet saamassa orgasmin...etusormi heiluu edes takaisin toruvasti silmien edessä ja käskevä ääni sanoo "seis!!".
Mä haluan tavata tän naisen😁
Annun olen kerran tavannut ja kuuluu niihin harvinaisuuksiin, jonka voisin tavata uudelleenkin. Kaikki toimi positiivisella tavalla ammattimaisesti.Tervetuloa uudelleen
Porin kotimaisen tarjonnan ollessa vähäistä, niin silmään on pistänyt RE:llä ja naapurissa ilmoitteleva Annu. Onko kokemuksia?On ja voin suositella! Annu tuli käymään kotikaupungissani Tampereella, ja kaksi tuntia hänen kanssaan oli ihanaa kehon ja mielen hoitoa Hän on luonnollinen, muodokas, lämmin ja iloinen. Parasta on, että hän todella myös itse nauttii leikistä, ihan orgasmeihin saakka 🤗 Myös kinkympi meno käy, ja allekirjoittanut kyllä jäi kerrasta koukkuun