Mulla on himassa aina pieni kaos, tiedoksi vaan jos sellainen on jollekin turn off 🤔
Uutiset:
Itselleni kaikkein tärkeintä on siisteys, puhtaus ja järjestyksellisyys. Lattialla ei ole roskia eikä pöydillä tahroja. Ei roinaa ja tavaroita lojumassa pitkin kämppää.
Käytännöllisuuden kannalta on hyvä, että kalusteita ei ole liikaa, että huoneessa/asunnossa on reilusti vapaata tilaa kahden ihmisen liikkua. Helposti liikuteltava (eli vähän kevyemmät) kalusteet ovat käytännöllisiä. Sängyn lisäksi tukeva vähän isompi sohva on hyvä, se tarjoaa lisämahdollisuuksia. Divaani + parisänky on erittäin hyvä yhdistelmä.
Asunnosta olisi kiva löytyä myös pöytä ja tuolit sekä kuohuviinilasit. Iso peili tai useampikin sellainen on aina hyvä. Tullessa naulakko (mieluummin kuin vaatekaappi) on kiva ja sitten peremmältä olisi kiva löytyä jotain mihin vaatteet saa siististi ja helposti laitettua.
Itse tykkään, jos paikka on naisellisen tyylikkäästi sisustettu. Kynttilät ja tunnelmallinen valaistus on ilman muuta plussaa. Mutta tässä toki makuja on monia. Sisustus voi olla yksinkertainen, kunhan on tyylikäs. Ninan takomo on erittäin hyvä esimerkki tästä. Vaikuttaa juuri sellaiselta, jossa viihtyisin.
Kun pääsin tuohon kuohuviinilasikohtaan, niin tuli mieleen, että kuvaillun kaltaisen asunnon omistaja taitaisi ottaa tapaamisesta "vähän" enemmänkin kuin vain normi taksan.
Palveluntarjoajanko olisi siis turha tarjota seuraansa esim. asunnossa, johon olisi juuri muuttanut ja, jossa olisi vielä pahvilaatikoita avaamatta jne?
Entä jos osassa asuntoa olisi jonkinlainen remontti käynnissä? Silloinhan yleensä ko. tilan tavarat on siirretty väliaikaisesti johonkin toiseen tilaan/huoneeseen tmv.
Eikö kuitenkin näillä tapaamisilla ole tärkeintä, että palveluntarjoaja on tyyppinä mieleinen, jos asiakas on ko. asunnossa/paikassa vain lyhyehkön ajan?
Mun paikassa on ainakin vielä kaikkialla muualla paitsi makuu- ja kylpyhuoneessa kaaos, koska muutto. Ja olen kiireinen nainen.
Lattiakin natisee. Eikä kuoharilasejakaan löydy. Pitääkin lisätä ostoslistaan. Peilejäkin pitäisi hankkia lisää. Enkä ole edes ehtinyt seiniä ja ikkunankarmeja pestä. Joo, ihan hirveä läävä. Ei voi suositella.
Mun paikassa on ainakin vielä kaikkialla muualla paitsi makuu- ja kylpyhuoneessa kaaos, koska muutto. Ja olen kiireinen nainen.
Lattiakin natisee. Eikä kuoharilasejakaan löydy. Pitääkin lisätä ostoslistaan. Peilejäkin pitäisi hankkia lisää. Enkä ole edes ehtinyt seiniä ja ikkunankarmeja pestä. Joo, ihan hirveä läävä. Ei voi suositella.
(- miehen huomio: vessaan tuoksukynttilä jos joku ei kehtaa käydä paskalla hajun takia)
Pitääkö paskalla käynnistä maksaa extraa?
Muuten riiittää siistit tilat, sänky, puhtaat lakanat ja puhdas pyyhe.
Tiedostan että suurinta osaa asiakkaista nää detaljit ei kiinnosta pätkän vertaa mutta mä oonkin täysin neuroottinen ympäristöni suhteen. 🤣
Tiedostan että suurinta osaa asiakkaista nää detaljit ei kiinnosta pätkän vertaa mutta mä oonkin täysin neuroottinen ympäristöni suhteen. 🤣
Itsellä tosiaan vähän samaa vikaa, jos on ollut kiire esim just töistä kotiin enkä ole kerennyt kaikkia siivousjuttuja etukäteen tekemään, niin saataan siinä etukäteen itsekseni kirota jotain tyyliin lasia tiskialtaassa tai mun paria hiusta lattialla.😅 VOISI ainakin kuvitella ettei kyläilijä tällaisia edes huomaa, mutta minkäs sitä itselleen voi!😂
^ Haha joo jos joku muu siinä tulis mieleen ni se olis se ”hitto näkiköhän se sen lasin siellä altaassa ja pitää mua ihan sottapyttynä?”🤔😅
^ Haha joo jos joku muu siinä tulis mieleen ni se olis se ”hitto näkiköhän se sen lasin siellä altaassa ja pitää mua ihan sottapyttynä?”🤔😅
Naisten universaali ongelma Jos eivät mieti ulkonäköään, niin sitten tiskejä ja pyykkejä jopa siihen seksin aikana poissaolevuuteen saakka. Täähän on ihan teeskentelemätöntä ultimate-GFE:tä