Kauan kestät maksullisella? Oletko koskaan pystynyt laukeamaan kahdesti? Miten kestävyyttä voi parantaa.
Uutiset:
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.
Monesti itsellä on jo kohteeseen kävellessä semiheijari valmiina suihkussa sitten lopuksi kylmää vettä ja jos vehje on liian innokkaan oloinen niin muutama napakka läpsy lavuaarin reunaan auttaa siihen hetkellisesti
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.
Kuten Freyja sattuneesta syystä tietää, oikeassa seurassa ja oikein kiusattuna, saatan saavutttaa lisäksi koko vartalo orgastisen tilan ja energia orgasmeja joihin ei liity ejakulaatiota. Joskus pidin tätä huuhaana, mutta sitä se ei ole. Itse en ole tantraa opiskellut, mutta oikeasti pitäisi. Suurempi nautinto on näillä opeilla varmasti mahdollista. Joka tapauksessa tykkään kyllä lopettaa session perinteiseen tulemiseen, että pääsee normaali elämää haittaavasta kiimasta eroon.
Kun itselläni on vaikeuksia saada ns perinteisiä orgasmeja (lue: mällit irtoamaan), niin olen oppinut nauttimaan ja nautiskelemaan matkasta ilman että pussien tyhjennys olisi tapaamisen pääasia. Ja samalla olen oppinut saamaan noita Freyjan kehumia orgasmeja ilman ejakulaatiota ja voin sanoa, että ne tuntuvat vielä paremmilta kuin ejakulaatio itsessään ja niitä voin saada useita peräkkäin ilman että touhuilu loppuu ja homma lerpahtaa.
Tämä tuntuu joillekin palveluntarjoajille olevan aika hämmentävää; luulevat, että olen tyytymätön palveluun ja että he olisivat muka epäonnistuneet, kun ei kortsu täytykään hetkessä vaikka tilanne on juuri päinvastainen. Kaikki eivät tunnu edes uskovan kun asiaa selvitän.
Manu-vainaa aikoinaan kertoi olevansa Bernsteiniläinen sosialisti: liike on tärkeämpää kuin päämäärä, minä olen sitten kait Bernsteiniläisen seksin ystävä.
Kuten Freyja sattuneesta syystä tietää, oikeassa seurassa ja oikein kiusattuna, saatan saavutttaa lisäksi koko vartalo orgastisen tilan ja energia orgasmeja joihin ei liity ejakulaatiota. Joskus pidin tätä huuhaana, mutta sitä se ei ole. Itse en ole tantraa opiskellut, mutta oikeasti pitäisi. Suurempi nautinto on näillä opeilla varmasti mahdollista. Joka tapauksessa tykkään kyllä lopettaa session perinteiseen tulemiseen, että pääsee normaali elämää haittaavasta kiimasta eroon.
❤️❤️❤️
sen olen oppinut, että kun unohdan tarpeen saada ns. kassit tyhjäksi, pystyn paljon paremmin keskittymään niihin pieniin nyansseihin ja nauttimaan kokonaisvaltaisemmasta hyvän olon tunteesta, minkä koskettaminen ja kosketetuksi tuleminen antaa.
Eli jos tuntuu hyvältä ja paukut on lähtemässä, niin silloin kannattaa antaa mennä ja nauttia täysin rinnoin.