Viihdytin itseäni...
Mulla tulee vain mieleen Kikan laulun sanat:
Mä haluun kiihdyttää, sua viihdyttää
Tehdä sitä milloin vaan
Kun sinuun painaudun tunnen sykkees sun
Sylissäsi kaiken saan
Mä haluun kiihdyttää, sua viihdyttää
Aina yhä uudelleen
Uutiset:
Viihdytin itseäni...
Viihdytin itseäni...Aivan oikein tehty. Joskus se on vain niin, että oma käsi on paras viihdyttäjä.
Viihdytin itseäni...... ja nyt viihdytät meitä.
Viihdytin itseäni...
Vasta sokeroitua
[/quote
Odottaa vain täytettä sisälle
Tässä uusi ihana japanilainen suristimeni, toimii ❤️Kameran vois laittaa toiseen kohtaan ja ääni olisi kiva kuulla, muttei sen suristimen
Ylläolevaan kommenttina et se gif ei saa olla liian pitkä tai iso tiedosto et pyörii täällä (nimimerkillä kerran yhden gifin kanssa tapellut). Tällainen blondi yrittää esittää nörttiä
Lasketaanko tää runkkugiffiksi? Vähän siveempi hipaisu.... OF:ssä vähän villimmät setit sit Welcome to my fantasyland
^
On niin pieni kuva, ettei mun silmillä näe siitä mitään...
Hattis käskee ja setämies tottelee. :stiletto:Juuri nyt työpöydällä tulikuuma JOI-pätkä. Pian saatavilla mun OnlyFans-sivulla
Hattis käskee ja setämies tottelee. :stiletto:Juuri nyt työpöydällä tulikuuma JOI-pätkä. Pian saatavilla mun OnlyFans-sivullaVai setämies....
Hattis käskee ja setämies tottelee. :stiletto:Juuri nyt työpöydällä tulikuuma JOI-pätkä. Pian saatavilla mun OnlyFans-sivulla
Hattis käskee ja setämies tottelee. :stiletto:Juuri nyt työpöydällä tulikuuma JOI-pätkä. Pian saatavilla mun OnlyFans-sivullaVai setämies....
Apunicki nyt varmasti loukkaantui.
Ihanaa huoment Hattis
Hattis käskee ja setämies tottelee. :stiletto:Juuri nyt työpöydällä tulikuuma JOI-pätkä. Pian saatavilla mun OnlyFans-sivullaNyt jää aamukahvit juomatta
Niin, kuten sinä.Hattis käskee ja setämies tottelee. :stiletto:Juuri nyt työpöydällä tulikuuma JOI-pätkä. Pian saatavilla mun OnlyFans-sivullaVai setämies....
Apunicki nyt varmasti loukkaantui.
Ihanaa huoment Hattis
Päinvastoin! 😀
Ja lisäksi kaikki setämiehet eivät ole näitä naisvihasta kärsiviä Setämiesten seurakuntalaisia.