Naapurissa ja nakukalenterissa ilmoittelee todella muhkea bbwtyttönen. Oma intuitioni kertoo että häneltä saattaisi saada pätevää poskihoitoa. Osaako joku vahvistaa asian, vaikka sitten yksärillä?
Uutiset:
Usein yhteydenotoissa lukee vain moi tai mitä kuuluu, enkä semmoisille vastaa. Joten arvostan sitä että on lukenut tekstini huolella niin vastaus tulee varmasti paremmin.☺️✨
Tuli joskus käytyä siinä jätemäen vieressä... ennen bj oli 50€, sittemmin se nousi 80€ niin tuo on pelkästä suikkarista vähän liikaa.
Pakko lisätä kehut tähän ketjuun, kun on ekan kerran tämä ihana neito koettuna.
Tapaamisen sopiminen tosi sujuvaa ja vastasi viesteihin nopeasti.
Oven avasi hymyilevä ja iloinen, muhkea ja näyttävästi laittautunut neiti.
Ilmoituksissa on paljon kuvia, jotka on ajan tasalla ja todenmukaisia. Eli BBW tai XXL-tyyppisestä tykkäävälle paljon nähtävää ja koettavaa.
Pesun kautta mentiin aika suoraan asiaan ja neito kyllä sen asian osaa.
Koko ajan oli sellainen olo, että asiakkaana sinut huomioitiin ja asiakkaan haluja osattiin hyvin lukea ennen kuin ehti seuraavaa toivetta itse sanoakaan. Mukavana yksityiskohtana sängyn viereen sopivasti aseteltu peili tarjosi muhkeita näkymiä eri suunnista. Kiihkeä nainen, joka on sinut itsensä ja tämän työnsä kanssa. Panostaa aidosti asiakkaaseen, saa tuntemaan, että olisit oikeasti haluttu, etkä vain liukuhihnalla vastaantuleva turska.
Alusta loppuun mukavan rento ja välitön tunnelma, sellainen GFE-tyyppinen kokemus, että seksin lisäksi myös juttu luistaa ihan luontevasti.
Menisinkö uudestaan? No ehdottomasti, kun vain sillä suunnalla tulee liikuttua.
Yleensä itse aloitan tsekkauksella (pikaviestimet) "Moro kuis panee" tms. jolla varmistun siitä että toisessa päässä on aito huora eikä pikkuteini leikkimässä.
Yleensä itse aloitan tsekkauksella (pikaviestimet) "Moro kuis panee"
Olenkin aina ihmetellyt, että kuka niitä moi! -viestejä oikein lähettelee, kun tosi monessa ilmoituksessa erikseen lukee, että sellaisiin ei vastata.
Voin sanoa että varmaan 2/3 viesteistä on pelkkiä moi, tai miten menee viestejä🤦🏻♀️😅 en ymmärrä miten vaikeaa on lukea ilmoitus, mä ainakin itse jos olisin menossa tapaamaan ihmistä tämmösissä merkeissä niin haluisin edes lukea mitä se on ilmoitukseen kirjoittanut. 😅