Mä olin 26 vuotta parisuhteessa. Uutta en kaipaa sillä erosta jäi todella syvät arvet. Niiden paraneminen kesti monta vuotta.
Uutiset:
Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan
Mistä sitten mies on riippuvainen, joka haluaa ’hyppiä kukasta kukkaan’? Tottuuko ihmisen keho poligamiaan ja promiskuitettiin vai onko kysymys vallasta? (Yhden naisen mies joutuu vähän naisen kengän alle).Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan
Mä nimenomaan haluan ja olen aina halunnut “sitoutua” aina vain yhteen palveluntarjoajaan kerralla. Mua ei kiinnosta “hyppiä kukasta kukkaan” 🙂
Mistä sitten mies on riippuvainen, joka haluaa ’hyppiä kukasta kukkaan’? Tottuuko ihmisen keho poligamiaan ja promiskuitettiin vai onko kysymys vallasta? (Yhden naisen mies joutuu vähän naisen kengän alle).Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan
Mä nimenomaan haluan ja olen aina halunnut “sitoutua” aina vain yhteen palveluntarjoajaan kerralla. Mua ei kiinnosta “hyppiä kukasta kukkaan” 🙂
(Yhden naisen mies joutuu vähän naisen kengän alle).
Olen yrittänyt viime aikana epätoivoisesti solmia parisude asiakkaan kanssa, jolla on paha riippuvuus seksipalveluihin. Minusta tuntuu, että rakkausenergiat menee toisille naisille ja miehellä ei ole enää voimiä olla perinteisessa parisuhteessa.
Mies on paljon nuorempi ja superkomea, että kaikki naiset on hulluna ja repii häntä paloiksi,Näin on.
Pystyttekö te seksipalveluista pahasti riippuvaisia enää suureen rakkauteen ja keskittyä vain yhteen naiseen?
Vapaus itsestään ei ole hyvä asia.
^ Vastaus kysymykseesi parahin Ulla on se että pystyisin jos sellainen tietty nainen olisi elämässäni.