Onko kokemuksia kyseisestä naisesta?
Uutiset:
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.
Kyllä Luna on yleensä ollut ihan luotettava. Veikkaan että ohariin on ollut hyvä syy!Ilmeisesti oli hyvä syy, ainakin Instagramissa kertoi tästä ja oli uskottava tarina.
Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.
Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?
_
dijon on sinappi
Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.
Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?
_
dijon on sinappi
Et sitten osannut lukea Pertin jatkokommenttia kun rupesi niin kovasti keulimaan mahdollisuus päästä itkemään ennakkomaksuista...?Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.
Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.
_
dijon on sinappi