Hyvää yötä. Milena on muuten hyvin kaunis nimi. Voinko kutsua sinua tuttavallisesti Miltsiksi?
Joo voit kutsua! Miltsistä tulee mieleen myös miljoona, ja rahastahan mä tykkään 😄❤️ Hyvää yötä myös suloiselle taistelu sammakolle 🐸
Uutiset:
Hyvää yötä. Milena on muuten hyvin kaunis nimi. Voinko kutsua sinua tuttavallisesti Miltsiksi?
Ketään nähnyt Milenaa vähään aikaan? Vastaili ilmon viestiin mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään.
Ketään nähnyt Milenaa vähään aikaan? Vastaili ilmon viestiin mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään.
Milena on vaihtanut nimeään, löytyy naapurista.
Samalla nimellä nyt kuin aikaisemmin nimenvaihto sekoitti monen päät joten helpompi jatkaa vanhalla.
Terkuin Milena
Samalla nimellä nyt kuin aikaisemmin nimenvaihto sekoitti monen päät joten helpompi jatkaa vanhalla.
Terkuin Milena
Oletko varma, että se oli nimenvaihto, joka sekoitti päät? Minä vähän epäilen kuviesi pohjalta, että se on jokin muu mikä saa sekaisin.
Joo pahoittelut ilmoitus jäi hetkeksi esille , olen lomalla ja palaan viimeistään tammikuun jälkeen 🥰❤️ mukava että ihmiset kaipaa minua! Odotan myös innolla ihania tapaamisia kun sen aika on😍