Kävikö kukaan meloonien maistatuksessa ? Itse soitin mutta ei saatu aikataulua sopimaan. Onkohan tuo ... olevan ilmoituksen kuva omansa ja ajantasainen ? Siinä näyttäisi brunetelta mutta sähköpostin pienessä kuvakkeessa ennemminkin blondi ? No kerrankos niitä nyt värjäillään. Joo...kyyyllä ne tissit kuitenkin kiinnostaa aika tavalla. Harmi että ei ole kuvaa missä näkyisi nännit...tai edes toinen...tai edes ohuen kankaan läpi.
Anteeksi ystäväni.... Mulla oli jäänyt ilmoitukseen vahingossa vanha otsikko viime viikolta, kun jouduin perumaan tuloni jyväskylään. Olen siis jyväskylässä nyt, viivyn huomiseen saakka 😊
Kiitos Jyväskylä, vanhat- ja uudet tuttavuudet 😘 Mahtavaa oli taas kerran, mukaviakohtaamisia 😊 vaikka välillä tuli vähän kuuma 😀 Palaan taas noin kuukauden päästä maisemiin!
Aivan uskomaton nainen. Jos tykkää kokeneemmasta naisesta jolla aivan mahtavat tissit niin suosittelen. Suosittelen myös kokemattomillekin, saa hyvää opastusta seksin saloihin.
Kiva kuulla Antza, että olen jäänyt mieleen mukavalla tavalla Olen Jyväskylässä taas perjantai iltapäivästä eli perjantai sekä lauantai iltana on mahdollisuus treffata ja nautiskella yhdessä.