Itseltä pyydetty laseja useimmiten sihteerikkö/opettaja-leikeissä, mutta muutaman kerran muutenkin.
Tunnustaudun kuuluvani tuohon Venlan ”muutamaan kertaan” ja olen ylpeä siitä
Otsikon kysymykseen siis vastaus on kyllä. Ainakin sillä kerralla
Uutiset:
Itseltä pyydetty laseja useimmiten sihteerikkö/opettaja-leikeissä, mutta muutaman kerran muutenkin.
Mielenkiintoista kuulla et te pidätte laseja ns. vakiona tapaamisilla!
Mä otan aina pois ennen kuin asiakas tulee ja usein pidän sit vaan piilareita. Jotenkin vaan ollut tapa alusta asti, mutta sit taas toisaalta, on ollut hyvä et kun sitä toivotaan niin laseja löytyy omasta takaa.
No mä mietin ennen aloittamista, että pitäisikö säätää piilarien kanssa. Mutta totesin, että helpompaa on laittaa lasit pois sitten kun ne on tiellä, kuin tuskailla silmään kuivuvan muovinkappaleen kanssa.
Laserleikkauksesta haaveilin, kunnes löysin optikon, joka osaa myydä mulle laseja, jotka päässä näytän melkein enemmän itseltäni, kuin ilman.
Todellakin. Käyn usein silmälasiliikkeiden näyteikkunoiden edessä runkkamassa, jos näen oikein seksikkät lasien sangat tai todelliset pullonpohjalinssit.
No tottakai kiihottaa, kai se Opelook on tai naisjohtaja. Jos rilleissä olis suorat sangat, ne kävis sondaukseen. Tyttö työntää sangan
penikseen. Tietysti se pitää olla puhdas ja voideltu. Kirjoitelkaa mitä mieltä olette tästä. Antaako hupakot yleensä sondausta ?