Tää mun ulkonäkö on mitä on niin mieluiten ilman laseja vaikka seksyltä ne näyttääkin
Uutiset:
Mielenkiintoista kuulla et te pidätte laseja ns. vakiona tapaamisilla!
Mä otan aina pois ennen kuin asiakas tulee ja usein pidän sit vaan piilareita. Jotenkin vaan ollut tapa alusta asti, mutta sit taas toisaalta, on ollut hyvä et kun sitä toivotaan niin laseja löytyy omasta takaa.
No mä mietin ennen aloittamista, että pitäisikö säätää piilarien kanssa. Mutta totesin, että helpompaa on laittaa lasit pois sitten kun ne on tiellä, kuin tuskailla silmään kuivuvan muovinkappaleen kanssa.
Laserleikkauksesta haaveilin, kunnes löysin optikon, joka osaa myydä mulle laseja, jotka päässä näytän melkein enemmän itseltäni, kuin ilman.
Mulla on ollut lasit ihan penskasta asti, joten oon niiiiin tottunut niihin. Mutta silti kutkuttaa et millasta olisi jos joskus ei tarttiskaan enää laseja/piilareita.
^Eli mie oon seksikäs ku mulla on rillit?😁😁😎
Mites on, kiihottaako silmälasit ja liittyykö se sitten johonkin roolileikkiin?
Tytöt voi kertoa onko tälläistä toteuttaneet.
Itseltä pyydetty laseja useimmiten sihteerikkö/opettaja-leikeissä, mutta muutaman kerran muutenkin.
Mites on, kiihottaako silmälasit ja liittyykö se sitten johonkin roolileikkiin?
Itseltä pyydetty laseja useimmiten sihteerikkö/opettaja-leikeissä, mutta muutaman kerran muutenkin.