Pidän itseäni melko iloisena, iloluontoisena ihmisenä joten tuollainen hupakko ja hupsuttelija kuulostavat omaan korvaan hauskoilta. Sellainen olen. Ilotyttö on ihan kiva, mutta jotenkin väkisinäisen kuuloinen, ikään kuin joku käännöskirjallisuuden kukkanen 1800-luvulta. Identifioituuko joku ilotytöksi?
Tytöttelystä tuli mieleen, olen toiminut aiemmassa elämässä paljon palvelualoilla ja sellainen HARMITON JA YSTÄVÄLLINEN tytöttely vanhemmilta herroilta on aina ollut minulle mieluista. Siinä on kuitenkin vaaransa, koska se on kuulijan korvassa miten se tulkitaan. Ystävälliseksi tarkoitetun ja vittuiluna kuullun ero on veteen piirretty viiva. Itse tykkään tytöttelystä silloin kun se on nimenomaan hyväntahtoista. Ja nyt alleviivaan, että ei pidä tytötellä mennen tullen ketä tahansa, se on se hiuksenhieno hetki kun lukee ihmistä ja ymmärtää että tämän kanssa voin vähän flirttailla. Mutta tytöt sikseen, nyt puhutaan huorista.
Sihteeri on sellainen irstaan viaton titteli, ja jos sen heittää randomisti, niin se voidaan myös tulkita monella eri tavalla. Ja senhän voi sanoa vaikka sukupäivällisilläkin että tekee sihteerin töitä. Mummo ei järkyty. Eno saattaa yskäistä kun katkarapu meni väärään kurkkuun.
Huora. Siinä on sellaista ihanaa anarkistisuutta että kun toteaa keskustelussa kysymykseen työnkuvasta olevansa huora, saa ainakin reaktion. Olkoonkin sitten reaktio mikä hyvänsä. Joku aiemmin kirjoitti huora-sanan reclaimaamisesta, yhdyn ajatukseen. Riisua aseista henkilö joka käyttää sitä haukkumasanana, todeta että niinpä olenkin huoRa. R-kirjain suorastaan särähtää agressiivisen voitokkaasti.
Prostituoitu on minun mielestäni lähes pelkästään ongelmallinen koska sitä käytetään aina vain uutisoinneissa ja mielipidekirjoituksissa kun puhutaan seksityön negatiivisista puolista. Ja lähes aina siihen sanaan liittyy ihmiskauppa. Kyseinen sana lienee kauimpana siitä todellisuudesta missä me omasta halustamme tätä työtä tekevät elämme. Vaikea kuvitella myöskään asiakkaan miettivän että "pitäisiköhän varata aika prostituioidulle". Tokkopa vaan.
Seksityöläinen, mukavan poliittisesti neutraali ja tarvittavan ympäripyöreä jos sellaista kaipaa. Sehän voi kattaa vaikka kuinka laajan ammattikunnan sisällöntuottajista aina full serviceä tarjoavaan huoraan. Olen useille tutuille sanonut tekeväni seksityötä. Minulla on lähipiirissä englantia puhuvia ihmisiä ja minusta on ihana sanoa että olen "whore" tai "hooker", ne kuulostavat omaan korvaan erittäin kivoilta, ja luulen että sanalla whore on vähän samanlainen reclaimaamisen tarve kuin suomalaisella huoralla. Hooker kuulostaa paljon sovinnaisemmalta sen rinnalla.
Jorinat sikseen ja kaikkea hyvää kaikille.
T: hupsutteleva huora (& fucking whore!) sihteerin kynähameessaan