Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö
Edelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.
Huh 😳
Uutiset:
Edelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.
Lainaus käyttäjältä: TuruntyttöEdelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.
Huh 😳
Lainaus käyttäjältä: TuruntyttöEdelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.
Huh 😳
Aika yleistä on että foorumeilta/sosiaalisen median alustoilta bannataan kiusaajat/häiriköt, ei ole mikään uusi juttu.
Huh 😳
Aika yleistä on että foorumeilta/sosiaalisen median alustoilta bannataan kiusaajat/häiriköt, ei ole mikään uusi juttu.
Siitä voi olla montaa mieltä, että kumpi tässäKIN nyt on ollut keskimäärin se härnääjä/kiusaaja/trolli...
Puhuinkin kokonaiskuvasta, en yksittäisestä ketjusta. Itse olen ollut tyypin kohteena paljon ja mitä muutenkin lukenut täällä ketjuja niin yhteenkään positiiviseen kommenttiin ko henkilöltä en ole törmännyt. Neutraaleja ehkä joku mutta harvoin niitäkään, tai ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen.Minulla on hyvin samantapainen käsitys kyseisestä nimimerkistä. Tarkoituksensa ei ole keskustella vaan kinastella.
Tämä keskustelu näiden kyyhkyläisten välillä eskaloitui kun Lepsky perusteluna lainasi Tt:n vanhaa viestiä. Ymmärrän, että Tt hermostui, koska se vei pohjan tämän edeltävältä kommentilta.
^
Et kyllä tunne miehiä yhtään😁
Eihän yksikään täysjärkinen aivot yläpäässä oleva maksaisi 150 eskoa siitä, että pääsee pillun päälle.
Voi toki olla että se pääsyy hupakointiin johtuu siitä alapään tarpeesta, mutta ainakin itselläni käy ihmisiä jotka ajattelee myös sillä yläpäällään. Joo, 150€ on varmasti joillekkin iso raha eikä silloin tietenkään käydä sen hintaisilla. Mutta uutinen, kaikille se ei ole ongelma.😊
Miksi pitäisi käydä 150€ maksavien luona kun samat palvelut saa halvemmiltakin?
Joo, mä en vetäisi siitä hernettä nenään jos joku sais mut puhumaan pussiin ja todistais sen julkisesti. Tai no ehkä mäkin vähän hermostuisin. Mut toiset puhuu jakuvasti ristiin ja sivuuttavat sen paatuneesti ja jatkavat kuin mitään ei olisi tapahtunut.