No niin niitä vanhempia hutsuja +50 ei juuri löydy joku taikku naapuri kunnassa.
Uutiset:
Muistaakseni silloin tällöin täällä turussa ja muuallakin ilmoittelee sellainen 70 vuotias varmaan aika reipas täti ihminen. Kuvailee itseään että ikä on tuo mutta hän olisi nuorekas, no joo jätän nyt kuitenkin hänet kokeilematta. Mutta tuohon nuorempien naisten havitteluun pitää olla hyvä tsäkä. Tunnen tietenkin reilusti oman ikäisiä naisia ja he ovat kyllä sanoneet mulle juteltaessa että kun he lähtevät saman ikäisen naisporukan kanssa ilta tai yöviihteelle niin kuusikymppiset miehet ei kiinnosta kun eivät halua oman isän ikäisten miesten kanssa piehtaroida. En viitsinyt mainita että mitäs sitten jos sen ikäisillä miehillä on vaikka omaisuutta ja rahaa. No joo itse olen myös huomannut kun yritän kokeilumielessä noita parinkymmenen molemmin puolin olevia tyttöjä niin kyllä heistä juttuseuraa saa mutta asenne yleisesti ottaen on heillä mun ikäisiin miehiin ja myös mullekin ettäoman isän ikäiset sänkyseuraksi ei kiinnosta heitäkään.
Unohtakaa nyt vain sovinnolla se 60 vuotias mimmi. Vaikka kuinka näyttääkin säihkysääreltä niinmistä tietää kuinka rapistunut on muuten. Kyllä panoista nyt vaan nauttii vähintään pariakymmentävuotta hänestä nuorempien mimmien kanssa ja nelikymppisestäkin mieluiten nuorempien joita kyllä löytää. Näin vaan hommat on.