Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanhempi hutsu  (Luettu 11123 kertaa)

Poissa Siemen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #20 : Heinäkuu 21, 2024, 09:42:02 »
No niin niitä vanhempia hutsuja +50 ei juuri löydy joku taikku naapuri kunnassa.

Poissa Siemen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi huts
« Vastaus #21 : Heinäkuu 21, 2024, 12:38:53 »
Hieroja ilona melkein 50 v olisko 46 v.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #22 : Heinäkuu 21, 2024, 13:10:09 »
Muistaakseni silloin tällöin täällä turussa ja muuallakin ilmoittelee sellainen 70 vuotias varmaan aika reipas täti ihminen. Kuvailee itseään että ikä on tuo mutta hän olisi nuorekas, no joo jätän nyt kuitenkin hänet kokeilematta. Mutta tuohon nuorempien naisten havitteluun  pitää olla hyvä tsäkä. Tunnen tietenkin reilusti oman ikäisiä naisia ja he ovat kyllä sanoneet mulle juteltaessa että kun he lähtevät saman ikäisen naisporukan kanssa ilta tai yöviihteelle niin kuusikymppiset miehet ei kiinnosta kun eivät halua oman isän ikäisten miesten kanssa piehtaroida. En viitsinyt mainita että mitäs sitten jos sen ikäisillä miehillä on vaikka omaisuutta ja rahaa. No joo itse olen myös huomannut kun yritän kokeilumielessä noita parinkymmenen molemmin puolin olevia tyttöjä niin kyllä heistä juttuseuraa saa mutta asenne yleisesti ottaen on heillä mun ikäisiin miehiin ja myös mullekin ettäoman isän ikäiset sänkyseuraksi ei kiinnosta heitäkään.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 675
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #23 : Heinäkuu 21, 2024, 15:06:21 »
Muistaakseni silloin tällöin täällä turussa ja muuallakin ilmoittelee sellainen 70 vuotias varmaan aika reipas täti ihminen. Kuvailee itseään että ikä on tuo mutta hän olisi nuorekas, no joo jätän nyt kuitenkin hänet kokeilematta. Mutta tuohon nuorempien naisten havitteluun  pitää olla hyvä tsäkä. Tunnen tietenkin reilusti oman ikäisiä naisia ja he ovat kyllä sanoneet mulle juteltaessa että kun he lähtevät saman ikäisen naisporukan kanssa ilta tai yöviihteelle niin kuusikymppiset miehet ei kiinnosta kun eivät halua oman isän ikäisten miesten kanssa piehtaroida. En viitsinyt mainita että mitäs sitten jos sen ikäisillä miehillä on vaikka omaisuutta ja rahaa. No joo itse olen myös huomannut kun yritän kokeilumielessä noita parinkymmenen molemmin puolin olevia tyttöjä niin kyllä heistä juttuseuraa saa mutta asenne yleisesti ottaen on heillä mun ikäisiin miehiin ja myös mullekin ettäoman isän ikäiset sänkyseuraksi ei kiinnosta heitäkään.

Tää nyt on aika kaukana hutsuilusta.
Kyllähän nuoria saa rahalla siinä kun vanhojakin.
Mutta tuskin sentään baareista.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2024, 16:18:08 »
Täytyy vielä kommentoida tuota vanhempaa hutsukäsitettä. Parikymppiset pojat mieltävät varmasti minunkin ikäiseni naisetvanhemmiksi hutsuiksi. niin minäkin tein heidän iässään. Parikymppisenä jo kolmekymppiset näytti vanhoilta. Nyt tässä iässä kyllä ne lähempänä viittäkymmentä olevat naiset ja siitä vanhemmat tuntuu jo iäkkäiltä. Oman ikäiset ja hiukan vanhemmat naiset  tapauskohtaisesti jakaantuvat niihin jotka vielä menettelee ja jotkut toiset näistä ikäluokista voi jo unohtaa .

Poissa Peilaaja

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #25 : Elokuu 06, 2024, 19:29:28 »
Reperennon mainitsema 60nen säihkysääri uhkea lady näkyy olevan ensi tiistaina Turussa. Naapurisivuston ilmoitus `Tunteella Turussa` nimim. kaunis posliini. On hyvät suikkarit ja vaikka mature niin todella tiukka.

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #26 : Elokuu 07, 2024, 12:07:39 »
Silloin tällöin Turussakin vieraillut Meri on varmasti vanhemman hutsun märittelyn täyttävä. Ikä on noin kuusikymmentä, ilmoittaa sen olevan pari vuotta alle, mutta itse veikkaisin pari päälle. ON kuitenkin kaiken kaikkiaan mukava tapaus.

Nyt on ensi viikolle tiistaiksi (naapurin puolella ilmoittelee) tulossa ilmeisestikin juuri mainitsemasi kuusikymppinen daami. Ihan on vetävän näköiset kuvat! Onko tästä daamista kenelläkään kokemuksia jaettavaksi?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #27 : Elokuu 07, 2024, 21:01:19 »
Unohtakaa nyt vain sovinnolla se 60 vuotias mimmi. Vaikka kuinka näyttääkin säihkysääreltä niinmistä tietää kuinka rapistunut on muuten. Kyllä panoista nyt vaan nauttii vähintään pariakymmentävuotta hänestä nuorempien mimmien kanssa ja nelikymppisestäkin mieluiten nuorempien joita kyllä löytää. Näin vaan hommat on.

Poissa Peilaaja

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #28 : Elokuu 07, 2024, 21:41:39 »
Lienee varmaan jokaisen henk.koht. valinta minkä ikäisiä haluaa tavata. Kaikille riittää varmaan valinnanvaraa.....

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #29 : Elokuu 07, 2024, 23:12:56 »
Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä ja jotkut molemmista. Kyllä minä pidän liian vanhana reippaasti yli nelikymppisiä. Sitten joskus kun itse tulen enempi keski iän ylittäneeksi niin silloin mitä varmimmin ainakin oman ikäiset jäävät pois ja jotkut nuoremmatkin naiset siinä vaiheessa.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 675
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #30 : Elokuu 08, 2024, 10:22:45 »
Unohtakaa nyt vain sovinnolla se 60 vuotias mimmi. Vaikka kuinka näyttääkin säihkysääreltä niinmistä tietää kuinka rapistunut on muuten. Kyllä panoista nyt vaan nauttii vähintään pariakymmentävuotta hänestä nuorempien mimmien kanssa ja nelikymppisestäkin mieluiten nuorempien joita kyllä löytää. Näin vaan hommat on.

Niinkuin sanottu, jokaisella on oma makunsa ja tapansa.
Vaikka susta tuntuu, että joku on liian vanha tai nuori,se on vaan sun mielipide, eikä ehdoton totuus.

Sitäpaitsi kyseinen rouva kyllä pesee monta nuorempaa.
Kokemus on valttia  8)


Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1684
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #31 : Elokuu 08, 2024, 10:34:34 »
ˆ No juuri näin. Hauskaa näillä foorumeilla kun mieltymyspohjaisia juttuja esitetään parta päristen faktoina. Jokainen kokee seksuaalisuuutensa omalla ja juuri hänelle oikeimmalla tavalla.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhempi hutsu
« Vastaus #32 : Elokuu 08, 2024, 23:35:29 »
Kokeilin nyt sitten hieman vanhempaa leidiä, mikä lausteella ilmoittelee, mutta toi nyt oli mun oman katekorian ylärajoilla eli hieman vanhempi minusta. Edelleen melko hassua tykätä kuuskymmentävuotiaasta naisesta,koska taatusti hänen oman ikäluokan miehet hakevat vanhimmillaankin näitä minun ikäisiä naisia ja nuorempiakin jos vain saavat.Tämä mielipide on monilla miehillä ainakin vanhemmilla vaikkei ne sitä mielipidettä välttämättä tähän foorumiin tuokkaan.