Olen joillakin sivuilla nähnyt 60 ikävuoden omaavan naisen joka on käynyt täällä turussakin. Kuvassa sillä on tiukka minihame sukkahousut ja korkokengät, kiertää eripaikkakunnilla. En muista nyt sen nimimerkkiä mutta kuvasta päätellen ikään nähden hyvännäköiset sääret.Tuohon ikään ihan pikkuisen lisää niin ollaan mun vanhempien ikävuosissa. Omassa tuttavapiirissä on myös alle kaksikymmentävuotiaita henkilöitä. Jos piehtaroisin tuon ikäisen mimmin kanssa ja kertoisin sen nuorille tuttaville niin sieltä tulis aivan varmaan remakka nauru että heidän mummon ikäisiinkö joudun tyytymään.Onneksi kuitenkin edelleen palveluntarjoajat ovat suurimmilta osin reilusti nuorempia. Mulle riittää jatkossakin edelleen noin oman ikäiset naiset vanhimmillaan ja siitä sitten saatavuuden mukaan myös nuorempia tyttöjä. Olettaisin että ne kuuskymppisetkin miehet haluavat reilusti nuorempaa naisseuraa, voi olla että yhteydenotot tuon ikäiseen naiseen kuitenkin ovat vähäisiä. Aurinkoa ja Jennyä palveluhalukkaampi hän varmaan on.