Olen tässä jo tovin miettinyt palveluntarjoajaksi ryhtymistä, mutta käytännössä en ole vielä saanut aikaan. Kiinnostaisi ennenkaikkea palveluntarjoajilta (miksei asiakkailtakin) mitä pitäisi ottaa huomioon aloittaessa? Hieman kirjallisuutta olen aiheesta lukenut ja täällä saittia myös selaillut, mutta uuttahan ei voi koskaan oppia liikaa Erityisesti kiinnostaisi, miten palvelu on toteutettu, jos palveluntarjoajalle ei ole "omaa paikkaa" eikä kotonaan halua kys. töitä tehdä? Entä miten asiakkaat suhtautuvat plus-kokoisiin palveluntarjoajiin? Tämä taitaa jakaa paljon mielipiteitä, mietin riittääkö asiakaskuntaa. Toki kaikki muukin info on tervetullutta. Pidetäänhän keskustelu asiallisena
Tein itse alkuun outcalleja, eli menin asiakkaiden luokse. Välillä tapaamiset tapahtuivat heidän kotonaan, välillä hotelleissa. Kun homma lähti rullailemaan, aloin vuokrata huoneistohotelleja. Nykyään mulla on vakituinen työtila.
Outcalleja tehdessä mulla oli aina luotettu ystävä tietoinen siitä, että olin keikalla ja missä osoitteessa. Tämän ilmoitin myös ehdoissani jokaiselle asiakkaalle. Kuten myös, että ellei minusta tiettyyn aikaan mennessä kuulu mitään, ystäväni soittaa paikalle poliisit. Tämä oli silloin itselleni turvaa tuova seikka.
Pääsääntöisesti aloittelija voi pyytää jopa kovempaa hintaa, kuin jo pidempään alalla toiminut. Näissä hommissa tuo menee vähän nurinkurisesti. 😁 Näin mulle ainakin neuvottiin, kun aloitin.
Mun kanssa voi myös vaihtaa yksityisviestejä aiheesta, jos tahdot ja voin myöskin tietopaketin lähettää. ❤️
Lisäksi tosiaan, jotkut tykkää runsaammista muodoista, toiset pikkuisemmista neidoista ja osa tuntuu olevan melko kaikkiruokaisia. 😁
Ja voin sanoa, että omasta mielestäni tämä on paras ala ikinä! ❤️