No aloittajan kyselyt oli siitä, että minkälaisia hintoja on suomihupsuilla... varmasti jokainen joka suomihupakoilla on käynyt, niin yleinen hintataso on vakiintunut lähelle
30 150
45 200
60 250
ulkkareilla 100 150 200, jotkut hinnottelee 30minsasen 120 tai 130.
yrittäen selittää neuvoksi, että yleinen hinta olisi 80 30minsasta on ihan täyttä paskapuhetta, joo varmaan voi löytää jonkun joka on hinnoitellut itsensä jostain syystä noin, mutta lähestulkoon ulkkareillakin esim 15minsasesta on pyynnit lähes aina luokkaa 75-80e ja no itse en ole varttista koskaan käynyt kokeilemassakaan kun eihän siinä kerkiä oikein mitään muuta ku housut alas muna huuleen ja kermat naamalle. Mikä ei ainakaan omaan mieleen oikeen vastaa itse tarkoitusta. sama sitten vaa nrunkata himassa. Mutta jokaiselle jotakin. Tietysti itekin voin välillä ihan mielellään käydä 30minsasen 100:lla mut huomaan kyllä että lähes aina noi 30-100 tapaamiset tuppaa menemään siihen että kun on ovesta ulkona niin aikaa on kulunut vessassa käymisten yms alkulöpinöiden mukaan laskettuna joku 15-20minsaa ja siinä kohtaa miettii että ei ollu wörtti. Kuntaas väh. 45min varanneena olen ainakin omalla kohdalla ollut lähes aina tyytyväinen saamaani kokemukseen. Omalla kohdalla toki mieltymyksiin yleensä kuuluu myös mukaan asioita jotka nostaa hintaa. Joten keskimääräinen määrä erkkejä joka vaihtaa omistajaa lienee 200-300 ja aika yleensä 1h, koska monilla yleensä siihen 1h sisältyy jo sitten asioita, jotka pienemmissä ajoissa on ekstrana... Mutta näin tätähän ei sinänsä edes kysytty.
Jos jonkun hupsun kanssa pääsisi virittelemään vakimenoja niin ehkä pystyisi sopimaan asiat niin että kun tullaan ovesta sisään niin molemmat tietää jo mitä halutaan tapahtuvan ja voisi olla mahdollista vetää 30min settejä ja toisaalta myös käydä useammin. Onhan tollanen 300e stintit aika suolasia keskimääräiselle suomalaiselle miehelle, kun ei täällä uida rahoissa ellei sitten ole todella menestynyt, tai ole jo toinen jalka haudassa ja ei niin väliä mihin ne ylimääräiset rahat työntää...