Niin siis tavallaan, ymmärrän vitutuksen et joku joutuu tekee 15h duunii et saa mun aikaa 30min, josta ite panemista on itsestä riippuen 20-25min.
Aivan, kuka edes nauttii tällaisesta paskasta?
Ja kuinka sulla voi mennä tunti markkinointiin joka päivä, skriivaatko joka päivä uuden ilmoituksen?
Markkinoinnin kehittäminen on markkinointia. Lasken onlyfansin+onlyfansin viesteihin vastaamisen osittaim myös markkinointiin, koska onlyfans on mulle lähtökohtasesti markkinointikanava.
Aiemmin kun mulla oli vielä insta tili postailin sinne, käytän twitteriä, jonne laitan postauksia tykkäilen ja jaan muitten hupakoiden twiittejä (kyllä se on strategista markkinointia koska näkyvyys.)
Tutkin uusia markkinointi tapoja ja päivitän mun nettisivua.
Tunti päivässä on helvetin vähän.
Mut niin, mun vastuulla ei ole silitellä kenenkään päätä sen takia että himassa ei saa seksiä ja on huono palkkasessa duunissa. Minä olen voittoatavoitteleva henkilö ja hoidan mun hyväntekeväisyystyön muilla hommilla.
Kyllä. Jos on yrittäjä, markkinointiin on käytettävä aikaa. Kuten myös asiakkaiden kanssa viestittelyyn. Se kuuluu asiaan. Ja sitä ei tunnu kovin moni ymmärtävän, kuinka paljon semmoiseen kuluu aikaa. Ihan hitokseen. Ei tämä(kään) työ koostu pelkästään asiakastapaamisista.
Moni tuntuu kuvittelevat, että helppo homma, raajat levälleen ja se on siinä. Kuinka moni on edes valmis maksamaan moisesta "palvelusta"? 🤣
Sit lähetään miettimään muita kuluja ja aikaa vieviä asioita. Valokuvat (markkinointia) ja niiden muokkaus. Sopivan välineistön ja vaatteiden hankinta. Näitä saa päivittää jatkuvasti. Jos on yhtään erikoisempaa asustetta / välineitä vaille, näidenkin metsästämiseen saa palamaan aikaa - ja rahaa.
Säännöllinen ulkonäöstä huolenpitäminen. Mahdolliset kampaajakäynnit, sokeroinnit, manikyyrit ja pedikyyrit, kynsien laitatus tai laitto, hiusten värjäys, meikit ja muu kosmetiikka, ripsien pidennykset, mahdolliset kosmeettiset leikkaukset, kehon huolto / treenaus, ehostautuminen.
Töihin tarvittavien muiden tarpeistojen säännöllinen päivitys ja lisähankinnat. Lakanat ja pyyhkeetkin kuluu käytössä. Suihkusaippuat, käsisaippuat, hierontaöljyt, liukkarit, erikokoiset kortsut, nitriilihanskat, juomat (esim. vichyt ja mehut asiakkaille), työtilan pesuaineet, desinfiointiaineet, seksilelujen pesuaineet, pyykinpesuaineet (pyykkiä muuten tässä hommassa syntyy aivan jumalattomat määrät... Siihen pyykkäämiseen yms. saa myös kulumaan ihan kiitettävästi aikaa), valaisimet, mööpelit, sisustus, tyynyt, peitot, lamput, paristot, astiat, siivousvälineet jne, jne.
Kirjanpitäjän kulut, alvit ja ennakkovero, yel, työtilan vuokra, sähkö- ja vesilaskut, puhelinliittymän kulut, jne, jne.
Pesulla käynnit ja uudelleen ehostautumiset, sekä työtilan mahdolliset siivousoperaatiot asiakkaiden välillä.
Jos keikkailee tai tekee outcalleja matkoihin kuluu aikaa ja rahaa. Lisäksi majoituskulut ottavat osansa.
Niin. Kyllähän sitä työhön liittyvää aikaa kuluu hyvinkin paljon myös niiden viestittelyjen ja asiakastapaamisten ulkopuolella. Ja rahaa kuluu myös, mikäli mielii tätä työtä tehdä.