Onneksi löytyy halvalla lutkuttajia aina
Löytyy löytyy, vaan sulle kallis minä.
Minkähän laittaisi, ettei aina samaa, no jotain
Uutiset:
No niinpä, tämähän se on köyhemmällekin suomipojalle upee homma! Jos tasolla ei niin väliä, ulkomaalaisetkin käy ja jaksaa vähän nähdä vaivaa vertaillakseen hintoja
Jos siis joskus meinaisit saada asiakkaita, niin toi köyhä asia on jo kärsinyt inflaation. Nina eikun niin...tietyn tyyppinen ihminen ei vaan ymmärrä miehiä.
Ei ne ole naisia eikä ihimisiä kummempia. Mieti itseäsi, niin ymmärrät mitä mies tuntee, saman kun sinä.
No kukas kissan hännän nostaa kun kissa itse. Ok jos sinulta saa laatua, en ole kyl yhtään rapsaa nähnyt.
En tykkää tuosta ulkomaalaisten dissaamisesta, varsinkaan kun todistellaan omaa erinomaisuutta. En laita hymiötä, vaan sanon että se on perseestä.
Jos tasolla ei niin väliä, ulkomaalaisetkin käy...
Eli halvalla lutkuttajat ovat automaattisesti huonoja ja ulkomaalaisia, aika elitistinen näkemys..
Kiva että foorumille on löytänyt taas uusi (varsinainen) älykkö.Liian korkeaa hintaa pitävä horo pääsee estoon välittömästi
No mut hei, kiva et ilmotit ton tänne. Ei sitten horot pommita ainakaan sua viesteillänsä turhaan
Ai jaa, ei kai kukaan horo pommita asiakkaita viesteillä? Eikös se mene vähän toisinpäin.
Kellopeliappelsiinia olisi kyllä kiva nähdä taas.
No toi mun kommenttihan oli täyttä ironiaa. .
Kiva että foorumille on löytänyt taas uusi (varsinainen) älykkö.Liian korkeaa hintaa pitävä horo pääsee estoon välittömästi
No mut hei, kiva et ilmotit ton tänne. Ei sitten horot pommita ainakaan sua viesteillänsä turhaan
Ai jaa, ei kai kukaan horo pommita asiakkaita viesteillä? Eikös se mene vähän toisinpäin.
Kellopeliappelsiinia olisi kyllä kiva nähdä taas.
No toi mun kommenttihan oli täyttä ironiaa. .
En nyt ihan ymmärrä mistä mielesi pahoitit, kun faktahan on se, että mies joka etsii mahdollisimman haplaa pillua, löytää sitä todennäköisemmin palveluntarjoajan tasovaatimusta laskemalla, ulkomaalaisista palveluntarjoajista ja sitten tekemällä hintavertailua. Eikö?
En nyt ihan ymmärrä mistä mielesi pahoitit, kun faktahan on se, että mies joka etsii mahdollisimman haplaa pillua, löytää sitä todennäköisemmin palveluntarjoajan tasovaatimusta laskemalla, ulkomaalaisista palveluntarjoajista ja sitten tekemällä hintavertailua. Eikö?
Koko virke urbaania legendaa ja teinipissis päättelyä
Ai täällä on sota ja lynkkaus taas käynnissä... Luulin, että se loppui jo.
Haluaisin nähdä asian niin, että Sweeets tuli väärinymmärretyksi ja yritti avata tuossa myöhemmin, mitä tarkoitti. Eikös?
Kyllähän pääsääntöisesti ulkomaalaiset palveluntarjoajat tekevät hommia edullisemmin kuin me suomalaiset hupakot. Eikä se tarkoita sitä että he olisivat jotenkin huonompia työssään kuin kotimaiset. Itselläni ei tosin valitettavasti ole aiheesta henkilökohtaista kokemusta. Mutta ihan kivoja rapsoja on myös ulkkareista täällä kirjoiteltu muistaakseni.
Tuo sana "köyhä" vähän särähti omaankin korvaan ja viesti vaikutti minunkin mielestäni aikalailla vittuilulta. MUTTA täällä virtuaalimaailman syövereissä voi joskus lipsahtaa suusta sammakko ja vielä suuremmalla todennäköisyydellä tulla väärinymmärretyksi.
Jään mielenkiinnolla / kauhulla seuraamaan, mihin suuntaan keskustelu kulkee.
Haluaisin nähdä asian niin, että Sweeets tuli väärinymmärretyksi ja yritti avata tuossa myöhemmin, mitä tarkoitti. Eikös?
Kyllähän pääsääntöisesti ulkomaalaiset palveluntarjoajat tekevät hommia edullisemmin kuin me suomalaiset hupakot. Eikä se tarkoita sitä että he olisivat jotenkin huonompia työssään kuin kotimaiset. Itselläni ei tosin valitettavasti ole aiheesta henkilökohtaista kokemusta. Mutta ihan kivoja rapsoja on myös ulkkareista täällä kirjoiteltu muistaakseni.
Tuo sana "köyhä" vähän särähti omaankin korvaan ja viesti vaikutti minunkin mielestäni aikalailla vittuilulta. MUTTA täällä virtuaalimaailman syövereissä voi joskus lipsahtaa suusta sammakko ja vielä suuremmalla todennäköisyydellä tulla väärinymmärretyksi.
Aaah juurikin näin Freya, kiitos
Täällä täytyy nyt näköjään vaan olla todella tarkkana ettei lipsauta mitään, mikä saatetaan vahingossakaan ymmärtää väärin.
Ja joo ymmärsin nopee, että näköjään mun huumori ei myöskään uppoo sit niin yhtään
Jokatapauksessa ketään ei ole tarkoitus missään tapauksessa koskaan kommenteillani loukata!! ikävää jos näin on päässyt käymään,
Sydämeni pohjasta pyydän anteeksi siis.
Samat fiilikset ja ajatukset. Tuolta se minullekin näyttäytyi. Minustakin tässä nyt väärinymmärrettiin joko tahallaan, siksi että mutkia vedettiin suoriksi tai sitten siksi, että suhtautuminen toisiin on oletusarvoisesti kyynistä. Välillä tuntuu, että lähtökohtaisesti epäillään muiden kirjoittajien vaikuttimia. Oletetaan heti kärkeen, että jotain negatiivista sillä kuitenkin on mielessään ja että jotain pahaa se sillä kuitenkin tarkoitti. Sen sijaan, että kysyttäisiin, että mahdoitko tarkoittaa sitä että...
Aina kun jonkun sanominen tai kirjoittaminen särähtää korvaan - täällä tai muualla - konflikteja vältetään ja kaikilla on mukavampaa, jos ensisijaisesti ajateltaisiin, että toisella ei ollut mitään loukkaamistarkoitusta ja että toinen ei varmaan tarkoittanut mitään negatiivista. Ja muistettaisiin aina kysyä itseltä, että ymmärsinköhän minä itse kirjoittajan pointin ja tarkoituksen oikein. Ja sittenkin voi ensin kysyä, että mahdoitko tarkoittaa.
Ylipäätään olisi mukavampi, että kommentoitaisiin itse asiaa eikä alettaisi arvostelemaan henkilöä. Asioista väitteleminen voi olla jopa ihan hedelmällistä, toisten tölviminen ei.
Tällä saitilla on nykyisin ihan liian vähän keskusteluun aktiivisesti osallistuvia palveluntarjoajia. Ei häädetä loppujakin (ja varsinkaan uusia tulokkaita) pois.
No niinpä, tämähän se on köyhemmällekin suomipojalle upee homma! Jos tasolla ei niin väliä, ulkomaalaisetkin käy ja jaksaa vähän nähdä vaivaa vertaillakseen hintoja
Jos siis joskus meinaisit saada asiakkaita, niin toi köyhä asia on jo kärsinyt inflaation. Nina eikun niin...tietyn tyyppinen ihminen ei vaan ymmärrä miehiä.
Ei ne ole naisia eikä ihimisiä kummempia. Mieti itseäsi, niin ymmärrät mitä mies tuntee, saman kun sinä.
No kukas kissan hännän nostaa kun kissa itse. Ok jos sinulta saa laatua, en ole kyl yhtään rapsaa nähnyt.
En tykkää tuosta ulkomaalaisten dissaamisesta, varsinkaan kun todistellaan omaa erinomaisuutta. En laita hymiötä, vaan sanon että se on perseestä.
Minusta on kyllä rapsoja monella eri saitilla
Minusta on kyllä rapsoja monella eri saitilla
Kerro toki missä
Vitsi edellä on hieno tapa tulla keskusteluun. Jos se on sarkasmia muista, niin voi kuitenkin olla että sitä ei oikein ymmärretä. Uudella kirjoittajalla voi myös olla vaikeuksia ymmärtää muiden vitsikkäät vastaukset.