Lukemalla tätä topickia muutama sivu taaksepäin, niin ettekai te oikeasti ole noin tyhmiä . Täällä on kunnon trolli talkoot olleet
On ne.
Uutiset:
Lukemalla tätä topickia muutama sivu taaksepäin, niin ettekai te oikeasti ole noin tyhmiä . Täällä on kunnon trolli talkoot olleet
En voisi olla enempää eri mieltä Liftin kommentista ja sellaisesta asenteesta, että se että joku on seksityöntekijä, oikeuttaisi kohtelemaan häntä epäkunnioittavaksi ja huonosti ja että seksityöntekijän pitäisi sellaista vain kestää. Että se olisi muka ammatinvalintakysymys. Tällä saitilla luulisi olevan keskimääräistä huomattavasti valistuneempi käsitys seksityöstä ja seksityöntekijöistä.Listalta jäi pois ostajat...
Vikahan ei koskaan ole lähtijässäSen sijaan en näe mitään arvoa sillä, että täällä saa yleisesti käyttäytyä paskamaisesti muita kohtaan.
Mulla on kyllä muistikuva siitä että esim sinä olet käyttäytynyt paskamaisesti mua kohtaan 🤔
Olen aidosti yllättynyt tästä muistikuvasta. Kävin läpi viestihistoriani ja löysin yhden suoran kommentin sinulle (https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3422.msg240611.html#msg240611). Oma motivaationi tuon kirjoittamiselle oli mielestäni hauska ilmiö, että opiskelija on ainoa siviiliammatti joka halutaan kertoa ilmoituksen otsikossa. Se etten osannut kirjoittaa sitä ilman että sotkin sut mukaan oli ihan omaa tyhmyyttäni, ja olen pahoillani jos siitä jäi sulle huono muisto.
Jos kyse on jostain muusta niin kertoisitko vaikka yksärillä?
Tuskin Liftin kommentti sen enempää oli tarkoitettu loukkaukseksi. Seksinmyynti nyt vaan on ulkonäkökeskeinen ja mielipiteitä herättävä ala ja varsinkin, jos itse foorumilla kertoo mielipiteensä vaikka kuun asennosta, niin pitää olla valmis ottamaan loukkaantumatta vastaan eriäviä mielipiteitä, jos se jonkun mielestä onkin eri asennossa.
Toiset vaan on enemmän herkkiä ottamaan itseensä kun toiset ja sitten seuraa draamaa, kun herkkis nostaa foorumilta kytkintä.
Turskis kun tuossa aiemmin manittiin, niin hyvin pärjäsin ainoana naisena äijien kanssa. En ottanut paskaa tuulettimeen, kun käänsin tuulettimen puhaltamaan lähettäjälle takaisinpäin Kiva niiden kanssa oli vääntää ja osa "pahiksista" on oikeasti tosi mukavia.
Foorumithan on keskustelua ja ajankulua varten, välillä vähän laitetaan popparit tulille.
"No niinpä, tämähän se on köyhemmällekin suomipojalle upee homma! Jos tasolla ei niin väliä, ulkomaalaisetkin käy ja jaksaa vähän nähdä vaivaa vertaillakseen hintoja"
No niin. Taas yksi seksinmyyjä savustettu ulos forkalta ilkeämielisellä ja agressiivisella vittuilulla. Well done lads!
Olisi mukava jos maksuseksiforkalla voisi käydä keskustelua maksuseksistä myös myyjien kanssa. Äijien keskinäiselle matalaotsaiselle suunsoitolle luulisi löytyvän riittävästi muitakin paikkoja.
Jos pahoittaa mielensä kirjoituksista niin olen Liftin kannalla.Kannattaa ehkä miettiä onko huoran ura se juttu vai. Siinä kun tuppaa tosiaan "saamaan" kovaa kyytiä.
En voisi olla enempää eri mieltä Liftin kommentista ja sellaisesta asenteesta, että se että joku on seksityöntekijä, oikeuttaisi kohtelemaan häntä epäkunnioittavaksi ja huonosti ja että seksityöntekijän pitäisi sellaista vain kestää. Että se olisi muka ammatinvalintakysymys. Tällä saitilla luulisi olevan keskimääräistä huomattavasti valistuneempi käsitys seksityöstä ja seksityöntekijöistä.
Kyllä tämänkin alan palveluntarjoajalla on oikeus kunnioittavaan kohteluun siinä missä kenellä hyvänsä. Millä logiikalla juuri seksityöntekijän muka pitäisi sietää huonoa käytöstä ja "ilkeämielistä ja aggressiivista vittuilua" (kuten Zorbas tämän menon edellä osuvasti sanoitti)? Kyllä kuka tahansa sellaisesta loukkaantuu ja pahoittaa mielensä. Ei sellaista tarvitse kenenkään sietää millään alalla. Kaikkein vähiten tällä alalla, jossa palveluntarjoaja itse tarjoaa juurikin lämpöä ja läheisyyttä. Kyllä, voin sanoa ihan suoraan, että pahoitan mieleni sellaisista kommenteista seksityöntekijöiden puolesta.
Kannatan enemmän Kapteeni Turskan rapsoissaan vakituisesti viljelemää pyyntöä. Hänen rapsansa päättyvät aina sanoihin: ”Kohdelkaa häntä hyvin (kaikkia pitää kohdella hyvin), niin saamme nauttia hänen seurastaan myös jatkossa”.
-> Nyt huomattiin, mitä tapahtui, kun ei menty sen mukaan: uusi PT lähti saitilta saman tien.
En voisi olla enempää eri mieltä Liftin kommentista ja sellaisesta asenteesta, että se että joku on seksityöntekijä, oikeuttaisi kohtelemaan häntä epäkunnioittavaksi ja huonosti ja että seksityöntekijän pitäisi sellaista vain kestää. Että se olisi muka ammatinvalintakysymys. Tällä saitilla luulisi olevan keskimääräistä huomattavasti valistuneempi käsitys seksityöstä ja seksityöntekijöistä.Listalta jäi pois ostajat...
Tämänhän pitäisi toimia myös toisinpäin, vai eikö?
Ennenkin ehkä mainittu.
Eihän se kallista oo ku köyhälle...
Ei auta. Päinvastoin huonossa tapauksessa.. Hyvässä kohtaa jees 😍
Peli ei siis ole ihan vielä menetetty
Peli ei siis ole ihan vielä menetetty
Ei välttämättä.. Koon lisäksi ratkaisevassa roolissa on myös muoto.
Ja se tärkein. Aivot siellä toisessa päässä.