^
Oletko nyt tosi ilkeä. Jos et ole vielä käynyt, niin mistä tiedät, ettei Bee ole Ferrari.
Oletko nyt tosi ilkeä. Jos et ole vielä käynyt, niin mistä tiedät, ettei Bee ole Ferrari.
Uutiset:
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.
Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.
Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.
^
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.
Aina me ei Ninan kanssa olla kaikesta samaa mieltä, mutta tässä ollaan! 😄 Eli ennemminkin ehkä näin päin
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.
Onhan suomalaisten ilmoituskuvat vaatimattomampia kun suurimman osan ulkkareista, ne on kuitenkin 99 % omia eikä pöllitty netin syövereistä. Mitä noita ulkkareiden rapsoja lueskellut, niin suht vaatimatonta ja vittumaista palvelua saa monelta osakseen ja ulkonäkökin on...noh vaatimatonta.
^Miten minä halvensin, ellet sinäkään.
Kuin niin halventava? (Taisit myöntää että halvennat minua.)
😳
Reissasin viime syksynä ja hinnat olivat neuvoteltavissa. Esimerkiksi Havannassa tyttö olisi 5000 cupilla jäänyt yöksikin, mutta tyydyin pariin tuntiin.
eli noin 200e onhan siinä ainakin 150e turisti lisää. thaikuissa tarjos 20 e yö en mennyt
kun oli oma seuralainen.
Aina me ei Ninan kanssa olla kaikesta samaa mieltä, mutta tässä ollaan! 😄 Eli ennemminkin ehkä näin päin
Ota itse selvää vallitsevasta hintatasosta ja siihen kuuluvista palveluista. Etummaiseen sanoisin ostajan kantilta 100-150-200, mutta mikäs minä olen sanomaan.
Se onko hupakko fitness/bbw/mature jne. on lähinnä makuasia, eikä sinänsä vertaudu hintoihin tai saadun palvelun laatuun
Minä tein asiasta pienoisen tilastollisen tutkimuksen, jospa se auttaisi ainakin vähän kysymyksentekijää.
Menin RE-sivustolle ja laitoin hakuun ne palveluntarjoajat jotka ovat ilmoittaneet kansalaisuudekseen suomalainen. Osumia oli hämmästyttävän vähän, vain 31. Näistä otin tutkimukseen vain ne jotka ovat ilmoittaneet incall-hintansa. 40min ajalle vastauksia oli 27, 60min ajalle 28. Heidän hinnoistaan tutkimuksen tein ottamatta kantaa mihinkään muuhun kuten vaikka palveluvalikoimaan, paikkakuntaan tms. Tässä tulokset:
30min aika: alin hinta 80€, ylin hinta 200€, hintojen keskiarvo 136,67€
60min aika: alin hinta 170€, ylin hinta 300€, hintojen keskiarvo 233,57€