Huh mitä kommentteja täälläkin osa oli.
Mut hei, mullakin riittää kysyntää vaikka mun tuntihinta on 270e
Eli komppaan, et kannattaa aina alottaa pt-hommat yleisellä hintatasolla ja määrittää sitten suuntaan tai toiseen.
Tälläkin alalla toki pätee kysynnän ja tarjonnan laki, mut ei täysin samalla tavalla kuin muilla. Suurin osa, kun tekee tätä vaan sivubisneksenä ja / tai huvikseen, niin hintaa ei tarvitse laskea yhtä herkästi kuin esim muilla aloilla vaan pärjätäkseen.
Se miks ulkkikset pyytää "vähemmän" esim tsekit, johtuu siitä et ne elää halvemman hintatason maassa. Eli kun ne menee kotio, ne saa tienaamallaan rahalla hemmetisti enemmän, kuin mitä ikinä saisivat täällä. Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan.
Älä Sherlock.
Mutta olet oikeassa kysynnän ja tarjonnan laista.
Toki mä oisin voinu laittaa tohon senkin et joa haluaa halvemmalla niin lähtee hupakoimaan sit niihin halvemman hintatason maihin tai tyytyä ulkkikseen suomessa.
Voihan sen niinkin ajatella et suomalaisen laatuhupsun valinta on ajan, vaivan ja rahan säästöä JOS matkustelu halvemman hinnan perässä ei nappaa.
En väitä olevani sherlock, mut kirjoitin kommentin siksi koska oon niin paljon törmänny siihen miten tuota perus asiaa ei ymmärretä.
Ite jos haluisin hupakoida muualla euroopassa, niin maasta riippuen mun tapaaminen voisi olla hintavampaa tai edullisempaa. Mut en oo suunnitellut sellaista