Luin kyllä viime viikolla lehdistä levähdyspaikkojen käytöstä.Pysähdyin tänään levähdyspaikalla ja mun viaton mieli järkkyi tästä löydöstä 😁
Uutiset:
Luin kyllä viime viikolla lehdistä levähdyspaikkojen käytöstä.Pysähdyin tänään levähdyspaikalla ja mun viaton mieli järkkyi tästä löydöstä 😁Ettei vaan olisi enkeliltä itseltään tippunut
Luin kyllä viime viikolla lehdistä levähdyspaikkojen käytöstä.Pysähdyin tänään levähdyspaikalla ja mun viaton mieli järkkyi tästä löydöstä 😁Ettei vaan olisi enkeliltä itseltään tippunut
Paras yksityisviesti vähään aikaan. Todella terävä analyysi saitin tämänhetkisistä kirjoituksista. Lähettäjä tietää!No toivottavasti on hauskaa. Minusta naisvihassa ei ole mitään naurettavaa. Täälläkin on aika monia sovisteja liikenteessä, joilla on lähtenyt homma ihan kunnolla lapsesta. Täällä ehkä esitetään kunnollista ja ollaan todellisuudessa kaikkea muuta. Mielenkiintoisia keskusteluja ja analyysejä on minullakin ollut aiheesta. Ei tosin täällä.
^ Eikä mitään linjaa noissa poistoissa. Poistettu lähinnä sillä perusteella että kuka on kirjoittanut. Esimerkiksi suurin piirtein kaikki NiinaK:n kirjoitukset jätetty vaikka ei noissa ainakaan enempää asiaa ole kuin poistetuissakaan.Poistettiin viestejä, joissa yllytettiin selvittämään tietoja yhdestä nickistä.
Varmistui että NiinaK on feikkiprofiili. Paljasti sen oikeastaan itse. Sinänsä mielestäni oikein että ketjua siivottiin pois.^ Eikä mitään linjaa noissa poistoissa. Poistettu lähinnä sillä perusteella että kuka on kirjoittanut. Esimerkiksi suurin piirtein kaikki NiinaK:n kirjoitukset jätetty vaikka ei noissa ainakaan enempää asiaa ole kuin poistetuissakaan.Poistettiin viestejä, joissa yllytettiin selvittämään tietoja yhdestä nickistä.
Jaahas. Jatkat vainoamistasi. Neljännen kerran pyydän sinua lopettamaan. Voiko ylläpito puuttua tähän?Varmistui että NiinaK on feikkiprofiili. Paljasti sen oikeastaan itse. Sinänsä mielestäni oikein että ketjua siivottiin pois.^ Eikä mitään linjaa noissa poistoissa. Poistettu lähinnä sillä perusteella että kuka on kirjoittanut. Esimerkiksi suurin piirtein kaikki NiinaK:n kirjoitukset jätetty vaikka ei noissa ainakaan enempää asiaa ole kuin poistetuissakaan.Poistettiin viestejä, joissa yllytettiin selvittämään tietoja yhdestä nickistä.
Hän on anonyymi nettifooruminicki kuten sinäkin. Annetaan sen ollakin näin.Varmistui että NiinaK on feikkiprofiili. Paljasti sen oikeastaan itse. Sinänsä mielestäni oikein että ketjua siivottiin pois.^ Eikä mitään linjaa noissa poistoissa. Poistettu lähinnä sillä perusteella että kuka on kirjoittanut. Esimerkiksi suurin piirtein kaikki NiinaK:n kirjoitukset jätetty vaikka ei noissa ainakaan enempää asiaa ole kuin poistetuissakaan.Poistettiin viestejä, joissa yllytettiin selvittämään tietoja yhdestä nickistä.
Varmistui että NiinaK on feikkiprofiili. Paljasti sen oikeastaan itse. Sinänsä mielestäni oikein että ketjua siivottiin pois.^ Eikä mitään linjaa noissa poistoissa. Poistettu lähinnä sillä perusteella että kuka on kirjoittanut. Esimerkiksi suurin piirtein kaikki NiinaK:n kirjoitukset jätetty vaikka ei noissa ainakaan enempää asiaa ole kuin poistetuissakaan.Poistettiin viestejä, joissa yllytettiin selvittämään tietoja yhdestä nickistä.
Eikö nimesi olekaan Mister G 😱Varmistui että NiinaK on feikkiprofiili. Paljasti sen oikeastaan itse. Sinänsä mielestäni oikein että ketjua siivottiin pois.^ Eikä mitään linjaa noissa poistoissa. Poistettu lähinnä sillä perusteella että kuka on kirjoittanut. Esimerkiksi suurin piirtein kaikki NiinaK:n kirjoitukset jätetty vaikka ei noissa ainakaan enempää asiaa ole kuin poistetuissakaan.Poistettiin viestejä, joissa yllytettiin selvittämään tietoja yhdestä nickistä.
Tää nyt on vaan vähintäänkin noloa - ellei pahempaakin. Munkaan oikea nimi ei ole Mister G, ja epäilen ettet säkään ihan priimuksena sieltä lannoittajalentäjäkoulusta valmistunut. Kukaan täällä (Espoolaisrouvaa kaiketi lukuun ottamatta) ole oikeana itsenään. Siitä vaahtoaminen on lapsellista. Ja saat taas antaa mulle punaisia pallukoita jos haluat. Kestän sen.