”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
En tiedä pitäisikö olla otettu vai mitä, sain siis viestiä et joku on kuulemma päättänyt taas käyttää minun kuvia ilmoituksessaan. 🙄🙈😂 Itse en ole kyseistä ilmoitusta vielä löytänyt ni jos joku kerkiää bongata ensiksi niin ilmotelkaahan mulle mistä löytyy 😅
Mun kesäkuussa julkaistu giffi instassa on nyt poistettu yhteisösääntöjen vastaisena 🤣 Joku on vissiin tuijottanut sitä niin pitkään, että on viimeinkin huomannut, että ihan lopussa vilahti maailman vaarallisin asia: naisen nänni 🙈
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Saanko esitellä ohjelman perheen pienimmille - Queer kid stuff - https://www.youtube.com/watch?v=xnTSSbS7Dgk " its okey to be gay ) Luulen että tässä on joku CIA MKULTRA tutkimus meneillään ja katsotaan miten aivopesu toimii kun tattipäistä aloitetaan. Toi kitara on aika hypnoottinen. Halusin olla GAY ja se siis tarkoittaa ILOISTA. Nyt vaan lähestytään uhria kyrvällä ja homma pelittää.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2021, 12:41:05 kirjoittanut Lifti »