Mua naurattaa aina "horovenla" ketju kun se lävähtää tohon. Ei siis liity mitenkään kyseiseen tyttöön, mä alan vaan heti miettimään, että no onhan se Venla ihan umpihoro! 😂
Uutiset:
Katsoin ulos ikkunasta.. voi elämän kevät
Ja taas sama homma, prkl.
Mua naurattaa aina "horovenla" ketju kun se lävähtää tohon. Ei siis liity mitenkään kyseiseen tyttöön, mä alan vaan heti miettimään, että no onhan se Venla ihan umpihoro! 😂
Päivän polttava aihe - naisen pissareikä
Olin tuossa saunomisen ohessa röökillä partsilla ja pihaan saapui sellainen kai taksiksi kutsuttava Transit Custom. Asiakkaiden poistuttua se jäi sutimaan siihen pihaan. Vieressä on sepelilaatikko, jonka jossain muualla kuin Hietsussa ruskettunut kuski tajusi. Alkoi sitten ihan oikeaoppisesti kaivamaan sieltä sepeliä ja heitteli TAKARENKAILLE.
Custom jatkoi sutimistaan ja poistuin saunaan.
Kerrankin oli Putouksessa sketsi, mikä nauratti ääneen. Eli tämän illan ohjelmassa pankissa. Kun kysyttiin asiakkailta sähköpostiositetta.
Ja kaikki ole kuulemassa.
Kerrankin oli Putouksessa sketsi, mikä nauratti ääneen. Eli tämän illan ohjelmassa pankissa. Kun kysyttiin asiakkailta sähköpostiositetta.
Ja kaikki ole kuulemassa.
itsellä tuli mieleen pleikka kun nickeillä ei alkuun ollut niin väliä niin usein tuli vastaan
mrisomela tms sitten kun niistä tuli näkyvä nicki moni hätäpäissäin muutti uuden nickin
tuskin saa edes rekattua ns rivoa..