^ Tässä saa erektion pelkästä ajatuksesta. Yritä tässä nyt keskittyä....pitikö mun vetää sisämaalilla ulkopinnat ja ulkomaalilla sisäpinnat
Horokorkkarijemma
Horokorkkarijemma
Uutiset:
Horokorkkarijemma
Asiakas epäili, että olen pilvessä kun olen niin hyväntuulinen. Se taisi olla tosi pitkävaikutteista juttua, jota pössyttelin viimeisen kerran, siis joskus jo ennen 2000-lukua, kun vieläkin naurattaa!Mua on kerran syytetty pössyttelystä kun hengitin kuulemma epäilyttävän syvään Suosittelen siis välttämään varmuuden vuoksi myös rauhallista hengittämistä!
Alan tästä lähtien suhtautumaan seksiin ja elämään yleensä sille kuuluvalla vakavuudella ja käännän suupieliä alaspäin etten enää herätä moisia epäilyksiä!
Asiakas epäili, että olen pilvessä kun olen niin hyväntuulinen. Se taisi olla tosi pitkävaikutteista juttua, jota pössyttelin viimeisen kerran, siis joskus jo ennen 2000-lukua, kun vieläkin naurattaa!Mua on kerran syytetty pössyttelystä kun hengitin kuulemma epäilyttävän syvään Suosittelen siis välttämään varmuuden vuoksi myös rauhallista hengittämistä!
Alan tästä lähtien suhtautumaan seksiin ja elämään yleensä sille kuuluvalla vakavuudella ja käännän suupieliä alaspäin etten enää herätä moisia epäilyksiä!
Mua on kerran syytetty pössyttelystä kun hengitin kuulemma epäilyttävän syvään Suosittelen siis välttämään varmuuden vuoksi myös rauhallista hengittämistä!
Jos tulisi raskaaksi, niin laittaisi kyselyn, että kukahan herroista mahtaa olla tuleva isä. Voisi tulla foorumeille vielä enemmän säpinää, kun pienestä hinnannostosta
joku fiksumpi tiesi että insinöörit, sivarit ja AMG:n omistajat ovat
kaikki saaneet alkunsa sieltä.
^ tosiaan, joku fiksumpi tiesi että insinöörit, sivarit ja AMG:n omistajat ovat
kaikki saaneet alkunsa sieltä.