HuliVilin nimikkobiisi soi radiossa yllättävän usein. 😁👍
Uutiset:
Jos olisin ollut rosendahlissa yötä niin olisin hajoittanut miitin palopostivesitykillä.Olisitko hajottanut elokapinan tiesulunkin palopostivesitykillä 😅
Joku isä vielä valittanut että tuollainen pelottavaa 15v nuorelle. Anna mun kaikki kestää mitä nössösukupolvea, isät pojat ja tämän saitin pyhät henget...
HuliVilin nimikkobiisi soi radiossa yllättävän usein. 😁👍
Ei moiseen tarvetta, siellä poliisi oli jo alusta asti ja hoiti hommansa. Jos ei olisi niin toki karjapuskuri on sitä varten että olisin puskenut tieni, jos siis Marskissa olisin yöpynyt...Jos olisin ollut rosendahlissa yötä niin olisin hajoittanut miitin palopostivesitykillä.Olisitko hajottanut elokapinan tiesulunkin palopostivesitykillä 😅
Joku isä vielä valittanut että tuollainen pelottavaa 15v nuorelle. Anna mun kaikki kestää mitä nössösukupolvea, isät pojat ja tämän saitin pyhät henget...
Ulkkarineidon vastaus kysymykseeni, tuonko omat kumit mukanani vai onko hänellä mulle sopivan kokoisia kumeja tarjolla:
"We use my condoms. Only one kind, only one size". 😁
Parhaassa tapauksessa venyy ja PAUKKUU...Ulkkarineidon vastaus kysymykseeni, tuonko omat kumit mukanani vai onko hänellä mulle sopivan kokoisia kumeja tarjolla:
"We use my condoms. Only one kind, only one size". 😁
Tykkään tästä "One size fits all" -palveluasenteesta😁🙈 ...Kyllähän ne kumit venyy
Ei moiseen tarvetta, siellä poliisi oli jo alusta asti ja hoiti hommansa. Jos ei olisi niin toki karjapuskuri on sitä varten että olisin puskenut tieni, jos siis Marskissa olisin yöpynyt...Ainiin, se hymiöJos olisin ollut rosendahlissa yötä niin olisin hajoittanut miitin palopostivesitykillä.Olisitko hajottanut elokapinan tiesulunkin palopostivesitykillä 😅