Ei vittujen kevät Siinä on teille rasismia https://www.youtube.com/watch?v=Ox9fQ5LSaD4
Uutiset:
.Tämä oli viimeinen piste. Nyt riitti. Olen rasisti.
Se että "rasismia" yritetään kokoajan kytkeä sieltä missä sitä ei ole = teki minusta rasistin
Good job BBC meat lovers
Moderaattorin kyrpä rajoittaa yksilön vapautta ja Vaari ei saa tätä tänne kirjoittaa. Tässä on ilmeisesti jotakin loukkaavaa että Vaaria naurattaa *****:n höpinätMissään en viitannut foorumijäsenyyten mummo rakas. Höpistiin puhelimessa tiitiin kanssa Jos tänne saa kirjoittaa että paska jaakon höpinät ja autolla ajo naurattaa, niin kait mä saan tiitiin kanssa puhelimessa höpistä ja kertoa että naurattaa
edit: viittaukset *****:hen foorumijäsenyytenä voi jättää pois.
Kaveri soitti hetki sitten ja pyysi viikonloppuna tulla pelaamaan Musta Pekka pelikorteilla. Oli löytänyt ullakolta. Sanoin, että menen jos värjäämme naamat mustiksi.
^
No en kait minä oikeasti nyt naamaani ala värjäämään ja en mene pelaamaan kyseistä peliä. Oli katkelma naurua täynnä olleesta puhelusta ja ne vaan piristää ankeaa arkea oli ne sitten miten tyhmiä tahansa.
^
No en kait minä oikeasti nyt naamaani ala värjäämään ja en mene pelaamaan kyseistä peliä. Oli katkelma naurua täynnä olleesta puhelusta ja ne vaan piristää ankeaa arkea oli ne sitten miten tyhmiä tahansa.
Ottamatta tähän aiheeseen kantaa niin se on jännä tuo ihmisen mieli. Täysin sama ihminen jos puhuu jotain tai ajattelee jotain, niin reagointi ihmiseen on täysin erilaista. Esimerkkinä vaikka joku murhaaja. Naapurit ja sukulaiset on päivälehden haastattelussa ihan hämmentyneitä, että kui se ny sillai meni naapurin tappamaan? Sama ihminen, sama lopputulos.
Itse kyllä sanon usein mitä ajattelen. Olen esim. alkanut nauramaan 19 vuotiaana kuolleen kaverini hautajaisissa. Muita nauratti sama tilanne ku minua, mutta muut pyrki hillitsemään itsensä siinä tilanteessa. En nauranut tietenkää sille kuolemalle, mutta tilanne vaan oli sellainen mille en olisi pystynyt olemaan nauramatta missään tilanteessa.
Ville kertoi tilanteen mikä nauratti kaverin kanssa puhelimessa. Olisin naureskellu itsekin. Muuttaako se Villeä ihmisenä sanoo se asioita ääneen vai ei? Ei