MINÄ nauroin myös tälle.
Uutiset:
Itse asiassa kahta niistä olinkin.
Igor maksoi.
^ väärin, maahinen tai tämän persjalkainen perässävedettävä maksoi. Igor toimi välikätenä.
Itse asiassa kahta niistä olinkin.
Igor maksoi.
Paniks ees plehat silmilles? Tulla tunnistetuksi moisen porukan taholta vois olla hieman kiusaannuttavaa, toki seurasta riippuen… No igorin tunnistusta nyt ei oikeesti tarviis…
Paniks ees plehat silmilles? Tulla tunnistetuksi moisen porukan taholta vois olla hieman kiusaannuttavaa, toki seurasta riippuen… No igorin tunnistusta nyt ei oikeesti tarviis…
Vantaan Jumbon Chicosiin pölähtänyt huoraporukka. Se oli aika näky, kun sinne maahisten ja muiden persjalkaisten joukkoon ilmestyi sen verran näyttäviä ihmisolentoja, että niitähän olisi kelvannut nussiakin. Itse asiassa kahta niistä olinkin.
Igor maksoi.
Vantaan Jumbon Chicosiin pölähtänyt huoraporukka. Se oli aika näky, kun sinne maahisten ja muiden persjalkaisten joukkoon ilmestyi sen verran näyttäviä ihmisolentoja, että niitähän olisi kelvannut nussiakin. Itse asiassa kahta niistä olinkin.
Igor maksoi.
Igor maksoi.
Igor maksoi.
Muistan kun edellisellä forkalla joku sanoi nähneensä marketissa naisen jolla oli verkkosukat yms.. Pähkäili että olisko pitäny käydä kyselemässä hintaa ja palveluita.Minä kysyn jo jos on avonainen kaula-aukko ja ikää 18-100v