Nää oli multa mennyt ohitse, mutta joo no näille voi vähän nauraa, mutta ei sen omille kirjoitukselle.Minun mielestäni turbiinin jutut ei ole hauskoja
Ei ne varmaan kenenkään mielestä oo hauskoja.
Cece ja Everdreamer tarkottaa tätä, missä turbiini roustattiin;
Kokemuksia turbiinista? Onko omat kuvat? Pitääkö ikä paikkansa? Onko hoputtelua? Lotrasiko liukkarilla? Oliko perse väljähtänyt? Kuinka laukeamisherkkä? Mikä hintataso? Törötisut? Kiinnostelis vähän, mutta en viittis ihan paskasta maksaa.
Sinne vaan, naapurin Pena oli käynyt. Tosin ihmetteli kun ei saanut yhteyttä kun oli pyydetty soittamaan ja yritti 4 kertaa sähköpostilla. Jäi tunne että asunnossa olis joku muukin koska tiskikoneessa oli 3 haarukkaa! Ja taitaa tehdä liukuhihnaa kun suihkun lattia oli märkä! Lisäksi vessakin näytti siltä ku olis just vedetty ja keittiössä oli munakello!
Oli aika korkea rasvaprosentti kyllä, vatsanahasta ei meinannut otetta saada. Vähän voisi äijä käydä salilla joskus ja oiskohan mennyt liikaa olutta ja juustonaksuja. No perseestähän näki myös, että ummetusta on ollut, peräpukama sieltä pilkisteli.
Eikä tainnut edes laueta, vaikka panin isolla munalla menemään koko tunnin niin että tuntui. Kysyi vielä, olisko mulla pepantteenia lainata. Ostais omat, kai sillä nyt noilla tuloilla on varaa.
Luin ylilaudalta että oli toissavuonna antanut jollekin tinderivosulle paljaalla kainaloon. Silti vaati minulta kumin käyttöä vaikkei hyllystään edes löytynyt mun kokoa (43mm)
Lissulla on takapihalla telkänpöntössä kodakin kertakäyttökamera jolla on 80-luvulta saakka kerätty täysin vedenpitävää dataa kaikista ja kaikesta. Että varokaa turskaveljet ja sisaret tuota naapurustoa!