Ai jaa, minä kun olen luullut, että ihminen muuttuu tartuttavaksi sen jälkeen, kun hän saa itse koronatartunnan. Eikö se sitten menekään niin?
Koronassa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta Nina kavensi keskustelun aihealuetta ja sanoi, että matkustaessa matkustavien osapuolten lukumäärä lisäisi tartuntariskiin suoraan verrannollisen kertoimen. Minä sanoin, että matkustavien osapuolten lukumäärä aiheuttaa taudin leviämiseen kertoimen, joka ei ole suoraan verrannollinen matkustavien osapuolten lukumäärään. Nyt tässä kaksi tyyppiä yrittävät kovasti sanoa vastaan siitä, miten minä olen väärässä tai ainakin tosi paha ihminen, mutta kukaan ei onnistu osoittamaan, missä minun sanomisissani on joku oikea virhe. Korvani ovat auki, mutta hevonpaskaa en niele.
Jos kahdella on korona, niin silloin taudin leviämisen kerroin ei ole kaksi vaan jotain enemmän kun otetaan huomioon, että näiden kahden tapaamat tartuttavat myös muita eteenpäin. Olet tässä aivan oikeassa ja Nina on väärässä pienellä kahden kertoimellaan.