Mestarit kirjoittivat sen verran hienosti, että täytyypä kaivaa pillu-luuri esille ja yrittää sopia tapaamista tälle kaksikolle.
Herroille kiitokset raporteista.
Herroille kiitokset raporteista.
Uutiset:
Mä kävin aamulla, kumpikaan ei ollu laittanu mitään meikkiä naamaan jota pahoittelivat kovin. Ei haitannu mitenkään mutta Rami ei ainakaan meikittä niin hyvän näkönen ku whatsapp profiilissaan.
Täytyy sanoa että vaikka tykkään hoikista vyötäröistä ja pienistä perseistä niin silti ottasin mieluummin yky-yky session Amiraan kanssa. Vaikka hänellä.on rasvaprosentti reilusti Ramonaa isompi, hän on jollain tavalla eroottisempi ja enemmän GFE. Oma-aloitteinen. En ole myöskään ulkonevien häpyhuulien fani ja tällä osastolla Amiraa vie mun kirjoissa voiton. Jäi myös mielikuva että Amiraa on enemmän sinut vartalonsa kanssa. Ylpeä siitä mitä on. Se. On. Seksikästä.
Mä kävin aamulla, kumpikaan ei ollu laittanu mitään meikkiä naamaan jota pahoittelivat kovin. Ei haitannu mitenkään mutta Rami ei ainakaan meikittä niin hyvän näkönen ku whatsapp profiilissaan.
Täytyy sanoa että vaikka tykkään hoikista vyötäröistä ja pienistä perseistä niin silti ottasin mieluummin yky-yky session Amiraan kanssa. Vaikka hänellä.on rasvaprosentti reilusti Ramonaa isompi, hän on jollain tavalla eroottisempi ja enemmän GFE. Oma-aloitteinen. En ole myöskään ulkonevien häpyhuulien fani ja tällä osastolla Amiraa vie mun kirjoissa voiton. Jäi myös mielikuva että Amiraa on enemmän sinut vartalonsa kanssa. Ylpeä siitä mitä on. Se. On. Seksikästä.
Siis hetkinen!👀 Otitko siis dildoa hanuriin? Jos niin - ei näin😅
Kun ei ole kokemusta moisesta niin kysyn. Jos sä panet naista niin voiko toinen panna sua samalla hanukkaan? Onko se mitenkään fyysisesti mahdollista?
En ollut ennen viime viikkoa koskaan pannut blondia, mutta nyt olen pannut kahta Kävin nimittäin Ramin ja Amiran käsittelyssä ja olihan se aikamoista menoa Yritin alunperin päästä vain Amiran deepthroat-hoitoon, mutta koska sain lähes samalla rahalla seuraksi myös timmissä kunnossa olevan Ramin niin mikäs siinä.
Tytöt osasivat palvella asiakasta erinomaiesti ja heidän palvelualttius ja halu tyydyttää asiakasta olivat kyllä erinomaisella tasolla. Oli erittäin nautinnollista katsella Amiran ottavan suihin samalla kun Rami nuoskeleee pallejani. Ramia oli myös kiva laittaa doggystylenä kun Amira nuolee pallejani ja hyväilee pyllyä. Ai että...ensi vuonna lisää tätä
Hei. Yleensa mulla menee 2 minuutia, kun ensimmäinen orgasmi tulee. Onko kokemuksia saako Ramin ja Amiraan kanssa käyttaa koko ajan, tai pitäis poistua ensimmäisen laukeamisen jälkeen?