jos ootte moisioon menossa...niin kannattaa varauksella olla liikkeellä....lupaa vaikka mitä
Uutiset:
Otsikko on..No höh, sehän on suur varovaisuuden vastakohta. Tietysti.
pien varovaisuutta.
Siis mitä vittua se tarkoittaa..ihan oikeasti..
tapasin kerran...ihan ok ja sitten tuli viesti että haluisi tavata mutta ...tilanne vaikea hänellä menee asunto alta ellei saa rahoja kokoon...minä tyhmä menin lähettää rahaa. Sen jälkeen sovitiin tapaaminen ...ei onnistunu....uus tapaaminen ei onistunu...sitt loppu bensa...sitt loppu ruoka...eikä lopuista loppua tuu
tapasin kerran...ihan ok ja sitten tuli viesti että haluisi tavata mutta ...tilanne vaikea hänellä menee asunto alta ellei saa rahoja kokoon...minä tyhmä menin lähettää rahaa. Sen jälkeen sovitiin tapaaminen ...ei onnistunu....uus tapaaminen ei onistunu...sitt loppu bensa...sitt loppu ruoka...eikä lopuista loppua tuu
En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun. mutta olen huomannut että näissä nainen miehelle ilmottavatjotkin trans shemalet. Kuvien perusteella näyttävät naisilta mutta itse en ottaisi yhteyttä niihin. Ne joko ovat naiseksi pukeutuneita miehiä tai voivat olla myös sukupuolen korjausleikkauksen tehneitä. Vaikka kuinka oliskin naisen vehkeet laitettuna niin nyt on pakko sanoa että ei se tattimus tökötin kaatopaikalla seiso. Homon vikaa pitää olla jos noita mielii. Jos olen väärässä niin korjatkaa ihmeessä mun olettamuksen. Kinaamaan en ala siitä.
No eihän tämä kuulu mitenkään tähän ketjuun. Tee oma uusi postaus aiheesta jos asia noin kovasti mieltä vaivaa.Reperento on ottanut tavaksi sotkea omia juttujaan muihin ketjuihin, joihin ne eivät liity mitenkään.En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun. mutta olen huomannut että näissä nainen miehelle ilmottavatjotkin trans shemalet. Kuvien perusteella näyttävät naisilta mutta itse en ottaisi yhteyttä niihin. Ne joko ovat naiseksi pukeutuneita miehiä tai voivat olla myös sukupuolen korjausleikkauksen tehneitä. Vaikka kuinka oliskin naisen vehkeet laitettuna niin nyt on pakko sanoa että ei se tattimus tökötin kaatopaikalla seiso. Homon vikaa pitää olla jos noita mielii. Jos olen väärässä niin korjatkaa ihmeessä mun olettamuksen. Kinaamaan en ala siitä.